• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تبریک نوروزی رئیس شورای اسلامی زرین شهر

  • کد خبر : 5212
  • 30 اسفند 1399 - 8:18
پیام تبریک نوروزی رئیس شورای اسلامی زرین شهر
احمد احمدیان رئیس شورای اسلامی زرین شهر در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را پیشاپیش به ملت بزرگ ایران ، به ویژه شهروندان زرین شهر تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
فصل بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است فصل نو شدن و تولد دوباره طبیعت که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.
فرارسیدن سال نو پایان بخش سالی پرتلاش و نوید بخش افکار نو، تصمیم نو برای آینده و آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است ، فصلی که دل‌وجان آدمی را به طراوت فرامی‌خواند و به‌راستی چگونه می‌توان بهار را جاودانه کرد.
نوروز فصل مشترک تمام پهنه هستی از راه رسید تا امید به تغییر، تغییر برای بودن و ماندن و تحول برای اعتلای آن چه در پیشِ رو خواهیم داشت را نوید دهد، تا در هزارتوی تقویم و حجره های خالی زمان، دچار تکرار نشویم.
شورای اسلامی شهر و شهرداری زرین شهر در سالی که گذشت تلاش کرد تا با تکیه بر ویژگی های به نام و دیروزی خطه طلایی ایران، با تمام زیبایی ها ، گنج ها و گذشته ای گرانسنگش، به فردایی بهتر بیندیشد و زنگار از چهره شهر زدوده و زرین شهر را در مسیر توسعه قرار دهد تا بیش‌ازپیش بدرخشد.
خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم، سال ۱۴۰۰ آغاز قرن پانزدهم و سال استثنایی است آغاز و پایانش به میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) مزین گردیده و سالی که اولین مناسبت آن روز جوان است و نشان از آن دارد که ساختن شهری آباد همت جوانان و حضور آنان در عرصه های مختلف را می‌طلبد.
اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عاجزانه طلب می کنم سال ۱۴۰۰، سالی پر از نعمات و برکات برای همه ایرانیان خصوصا همشهریان فهیم و عزیز زرین‌شهر و شهرستان لنجان باشد؛ امیدوارم در سایه الطاف و عنایات بی‌پایانش بتوانیم با همراهی و مشارکت شهروندان و همدلی و هم‌زبانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی گام‌های بلندی در مسیر آبادانی و زیبایی شهرمان برداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5212

نوشته های مشابه

24اردیبهشت
اهمیت افزایش تعامل بین پارلمان شهری و مجلس شورای اسلامی
رئیس شورای اسلامی زرین شهر مطرح کرد:

اهمیت افزایش تعامل بین پارلمان شهری و مجلس شورای اسلامی

12اردیبهشت
آینده کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
11اردیبهشت
کارگران شالودهِ ساختن ایران قوی هستند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

کارگران شالودهِ ساختن ایران قوی هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.