• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وضعیت لنجان بسیار جدی و بحرانی است

  • کد خبر : 5297
  • 03 فروردین 1400 - 20:00
وضعیت لنجان بسیار جدی و بحرانی است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از برگزاری ۷۵ جلسه مدیریت کرونا در استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش نبض وطن، منصور شیشه فروش در نشست ستاد کرونا شهرستان لنجان اظهار کرد: در هر حادثه‌ای که به وقوع می‌پیوندند محور یک بخش است بدان معنا که در زمان وقوع سیل وزارت نیرو به عنوان محور قرار می‌گیرد تا میزان خروجی سد مشخص شود و پروتکل‌هایی که این وزارتخانه ارائه می‌دهد دیگر دستگاه‌ها فعالیت خود را به مرحله اجرا برساند.

وی افزود: در خصوص اپیدمی کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان محور شناخته می‌شود و دیگر دستگاه‌ها بر اساس پروتکل‌هایی که این وزارتخانه با توجه به مباحث مترتب این ویروس از خود نشان می‌دهد اعلام می‌شود و دیگر دستگاه‌ها باید این پروتکل‌ها را به مرحله اجرا برسانند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: معیار رنگ بندی شهرهای مختلف ایران و استان اصفهان نیز بر اساس مباحثی و اقدامات تخصص کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری ۷۵ جلسه مدیریت کرونا در استان اصفهان در سال ۱۳۹۹، گفت: چنانچه بازنگری در جلسات برگزار شده مدیریت کرونا در استان اصفهان داشته باشیم بحران پیش آمده در شهرهای استان اصفهان را می‌توان مدیریت کرد.

شیشه فروش ادامه داد: اداره مخابرات به صورت ویژه برای مشترکین تلفن ثابت در فولادشهر، بخش باغبهادارن و دیگر شهرهای شهرستان تماس ضبط شده تلفنی هشدار را داشته باشند.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر، بسیج، شهرداری‌ها و غیره با هم‌افزایی بیشتر به کمک آمده تا بتوان محورهای شهرستان لنجان را کنترل کرد تا وضعیت هشدار این شهرستان به وضعیت قرمز و بحرانی مبدل نشود از طرفی شهرستان‌های لنجان، فلاورجان و مبارکه جلسه‌ای مشترک را برگزار کرده تا محورهای مواصلاتی تحت کنترل قرار گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: صدا و سیما نیز با فرمانداران و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و اطلاع رسانی لازم به عموم شهروندان در خصوص وضعیت رنگ بندی شهرهای مختلف انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره تبلیغات اسلامی موظف هستند به تورهای گردشگری و اصناف و هیئت‌های مذهبی هشدارهای لازم را ارائه دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5297
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.