• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان ؛

ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی سطح ۳ و ۴ در لنجان

  • کد خبر : 5319
  • 05 فروردین 1400 - 8:04
ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی سطح ۳ و ۴ در لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از ممنوعیت فعالیت مشاغل فعالیت گروه‌های شغلی سطح 3 و 4 در این شهرستان خبر داد.

محمد جواد نورانی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اصناف شهرستان لنجان به دلیل تعطیلی بازار و درآمد پایین به مرز ورشکستگی رسیده و بسیاری از واحدها ضرر کردند اما با این حال همکاری های بسیار خوبی را با اجرای ستاد کرونا این شهرستان برای کنترل شیوع این ویروس منحوس داشتند.

وی افزود: با توجه به وضعیت آبی در شهرستان لنجان خوشبختانه در هفته های پایانی سال شاهد فعالیت اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم اما به دلیل برخی عادی انگاری ها، وضعیت شهرستان طبق رنگ بندی همه گیری بیماری کووید ۱۹ تغییر و به وضعیت هشدار تبدیل شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: براساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان لنجان محدودیت‌هایی برای مشاغل فعالیت گروه‌های شغلی سطح ۳ و ۴ اجرایی می‌شود و این طرح‌ها تا پایان وضعیت نارنجی اعمال خواهد شد.

وی عنوان کرد: فعالیت مشاغل گروه شغلی سطح ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی و غیره در حال حاضر در شهرستان لنجان ممنوع بوده و چنانچه رنگ‌بندی شهرستان تغییر یافت بلافاصله به اطلاع مردم و اصناف خواهد رسید و تصمیمات جدید طبق رنگ‌بندی شهرستان برای فعالیت اصناف‌ اتخاذ خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5319
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.