• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

۱۵ درصد از تماس‌ها با سامانه ۱۱۰ مربوط به نزاع و درگیری است

  • کد خبر : 53300
  • 10 بهمن 1402 - 16:34
۱۵ درصد از تماس‌ها با سامانه ۱۱۰ مربوط به نزاع و درگیری است
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش پنج درصدی تماس‌های مردمی با ۱۱۰، در ۱۰ ماه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهرداد فراشی اظهار کرد: در ۱۰ ماه سال جاری، سه میلیون و ۵۳۴ هزار و ۲۳۲ مورد تماس با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

وی افزود: یک ملیون و ۵۲۴ هزار و ۵۹۱ مورد منجر به عملیات توسط مأموران پلیس شده و یک میلیون و ۸۹۰ هزار و ۴۶۴ مورد از این تماس‌ها توسط کاربران سامانه ۱۱۰ راهنمایی و ارشاد صورت گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: ۱۵ درصد از تماس‌های ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان مربوط به نزاع و درگیری، ۱۷ درصد مربوط به تصادفات، هشت درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، دو درصد مربوط به خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم اقتصادی و ۴۹ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.

فراشی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ بهترین و راحت‌ترین راه برای ارتباط شهروندان با پلیس و مشارکت آن‌ها در امنیت جامعه است، تاکید کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری دسته‌جمعی، شرارت، قتل، تصادفات جرحی و فوتی، وقایع و اتفاقات مهم و امنیتی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا مأموران در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتوانند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را در اسرع وقت انجام دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53300

نوشته های مشابه

23دی
برقراری ۳ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ اصفهان
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

برقراری ۳ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ اصفهان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.