• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی در دهه فجر

  • کد خبر : 53647
  • 13 بهمن 1402 - 8:55
آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی در دهه فجر
شهردار چرمهین از آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

️ شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه بلوار معلم که هشتمین بلوار جدید و در حال احداث شهرداری چرمهین بوده با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده اجرای عملیات آسفالت است که به‌دلیل ق آغاز عملیات حفاری شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در آینده نزدیک و با هدف جلوگیری از اتلاف سرمایه موقتآ اجری پروژه آسفالت آن متوقف شده است.

وی افزود: بلوار شهید قادری نیز در بافت فرسوده و ناکارامد شهری قرار دارد که شهرداری در حال تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح بازآفرینی شهری است، همچنین احداث خیابان سردار شهید محمدعلی شاهمرادی سومین خیابان احداثی پس از تکمیل دو خیابان آبشار ۱۲ و خیابان آبشار ۱۵ بوده که عملیات اجرایی این پروژه با هدف سهولت در رفت‌وآمدهای روزمره شهروندان و تقویت دسترسی محلات همزمان با دهه فجر آغاز شده و در حال احداث است.

شهردار چرمهین تصریح کرد: طراحی و احداث معابر و خیابان‌های شهری با اهداف مختلف همچون بهبود عبور و مرور شهری، انسان محوری در ترافیک شهری با توجه به افزایش روز افزون خودرو، تسهیل در ترافیک شهری، افزایش تردد ایمن، ارتقا آرامش شهروندان و اجرای بهتر پروژه‌ها اجرا می‌شود که ثمره آن توسعه شهری است.

ثابت راسخ اضافه کرد: شریان‌های شهر در کنار فضاهای شهری شاکله و ساختار اصلی شکل دهنده شهرها هستند که نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی ایفا می‌کند از این رو مدیریت شهری چرمهین در تلاش بوده با احداث، توسعه و تعریض معابر مختلف در مسیری گام بردارد که علاوه بر دسترسی ایمن به شریان‌های شهر برای استفاده همه اقشار جامعه اعم از معلولان، نابینایان، سالمندان و غیره استاندارسازی شوند.

وی عنوان کرد: پروژه بلوار معلم در عرض ۳۰ متر تملک و آزادسازی و احداث می‌شود و خیابان سردار شهید شاهمرادی به عرض ۱۵ متر و طول یک کیلومتر شامل عملیات اجرای جدول‌گذاری، کانیوگذاری، خاکریزی، خاکبرداری، زیرسازی، شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی، آسفالت و… بوده و امیدواریم با احداث این خیابان بتوانیم در تسهیل عبور و مرور شهروندان در محلات هدف گام مؤثری برداریم.

ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اتفاقات خوبی در حوزه شهرسازی در راه است و امیدواریم با همراهی شهروندان شاهد توسعه همه جانبه و پایدار شهر چرمهین باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53647

نوشته های مشابه

02فروردین
چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان:

چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است

02فروردین
افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.