• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر در آینده نزدیک

  • کد خبر : 53651
  • 13 بهمن 1402 - 9:37
بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر در آینده نزدیک
فرماندار شهرستان لنجان گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد بهره برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر باشیم.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات اصناف درخصوص زیرساخت برق فشار ضعیف شهرک مشاغل مزاحم شهری با نگاه ویژه‌ شهردار زرین شهر سلسله جلساتی از سال گذشته برگزار شد و با مساعدت و همکاری چندجانبه در مجموعه شهرداری شاهد اجرای این پروژه بودیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر در آینده نزدیک، افزود: اخیراً مباحثی تحت عنوان این‌که اداره‌ امور برق شهرستان مخالفت‌های درخصوص ارائه مجوز لازم و اتصال شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر به شبکه فشار متوسط مطرح شد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلسه‌ای در مجموعه فرمانداری و با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین رئیس اداره برق شهرستان برگزار و موضوعاتی مطرح شده در حوزه پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این نشست مباحث مورد اختلاف مورد بررسی قرار گرفت و ابهامات و اشکالات مطرح شده بر طرف شد و امیدواریم به‌زودی شاهد بهره برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با آماده سازی شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر، اصنافی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده‌اند اقدام به ساخت و ساز و انتقال محل کسب خود به این مجموعه کنند تا به یکی از مطالبات شهروندان در خصوص انتقال مشاغل مزاحم شهری جامه عمل پوشانده و شاهد رونق این مجموعه باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.