• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد:

اعمال تخفیف ۲۵ درصدی عوارض در دهه فجر

  • کد خبر : 53773
  • 14 بهمن 1402 - 6:01
اعمال تخفیف ۲۵ درصدی عوارض در دهه فجر
شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین شهر به مناسبت فرا رسیده سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی لایحه کاهش و تخفیف در دریافت عوارض و بهای خدمات را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که با موافقت اعضاء این لایحه مصوب شد.

حسین اسماعلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای است که ملت عدالت خواه ایران تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در برابر طاغوت ایستادند و این ایستادگی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد، انقلابی تداعی کننده اجتماع مردم ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

وی افزود: شهرداری زرین شهر به مناسبت فرا رسیده سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی لایحه کاهش و تخفیف در دریافت عوارض و بهای خدمات را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که با موافقت اعضاء این لایحه مصوب شد.

شهردار زرین شهر به آغاز اعمال تخفیف‌ عوارض در خطه طلایی ایران، افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این فرصت طلایی در کنار کمک به مجموعه مدیریت شهری برای دریافت مطالبه‌ها، می‌توانند از فرصت استثنائی کاهش عوارض و بهای خدمات استفاده کنند.

وی ادامه داد: این تخفیف از یکم تا سی‌ام بهمن به میزان ۲۵ درصد شامل کاهش عوارض ساختمانی (زیربنا و پذیره) ، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند ارائه خواهد شد و شهروندان می‌توانند جهت پرداخت عوارض به اداره درآمد شهرداری زرین شهر مراجعه کنند.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه حفظ منافع شهروندان اولویت شهرداری است، اضافه کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که عوارض و بهای خدمات دو موضوع جداگانه است و بهای خدمات کارمزدی است که به صورت قانونی در ازای ارائه خدمت به مردم دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه عوارض دریافت شده صرف خدمات شهری، توسعه فضای شهر و ساماندهی معابر شهری و… می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده پرسنل شهرداری شهرداری زرین شهر تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا در اجرای این طرح مشکلی پدید نیاید از این رو انتظار می‌رود شهروندان این مسئله را مد نظر داشته باشند که هر چه توان مالی شهرداری در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد، شهر و فضای شهری و … موقعیت شهری بهتری را تجربه خواهند کرد.

شهردار زرین شهر با تاکید بر اینکه پرداخت عوارض شهرداری از سوی شهروندان و نهادها، یکی از راه‌های تأمین درآمد شهرداری‌ها برای اداره امور و توسعه شهر و موتور محرک اقتصاد شهرها است، از شهروندان درخواست کرد با پرداخت به موقع عوارض خود، در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیبایی و طراوت شهر سهیم باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.