• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آموزش‌های بازارمحور ویژه بانوان در دستور کار فنی و حرفه‌ای لنجان

  • کد خبر : 54677
  • 19 بهمن 1402 - 13:17
آموزش‌های بازارمحور ویژه بانوان در دستور کار  فنی و حرفه‌ای لنجان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای به زنان خانه‌دار یکی از برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است، از این رو ما نیز تلاش می‌کنیم تا دوره‌ها متناسب با خواست جامعه هدف و نیاز بازار کار را در شهرستان لنجان اجرا کنیم.

به گزارش نبض وطن،علیرضا ملک‌پور در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه، جدا از نقش‌های مادری و همسری که در خانواده‌ها بر عهده دارند، در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به شکل پررنگ نقش‌ آفرینی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه ریزی زنان خانه دار از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته برنامه ریزی فرهنگی و آموزشی برای آنان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای به زنان خانه‌دار یکی از برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است، از این رو ما نیز تلاش می‌کنیم تا دوره‌ها متناسب با خواست جامعه هدف و نیاز بازار کار را در شهرستان لنجان اجرا کنیم.

وی آموزش مهارت به زنان سرپرست خانوار را امری ضروری دانست و عنوان کرد: در بحث آموزش زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار به دنبال توانمندسازی و فقرزدایی هستیم و بیشتر آموزش‌هایی که ارائه می‌شود، در زمینه مشاغل خانگی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.