• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مراکز فنی و حرفه‌ای در خط مقدم اشتغال قرار دارند

  • کد خبر : 55491
  • 25 بهمن 1402 - 16:40
مراکز فنی و حرفه‌ای در خط مقدم اشتغال قرار دارند
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان اقدامات ارزشمندی برای توانمندسازی جوانان در دست اجرا بوده و چنانچه در مسیر فرهنگسازی استقبال نسل جوان از این آموزش‌ها گام برداشته شود قطعا نیروی انسانی مهارت فنی لازم را کسب کرده و سرمایه‌گذاری انجام شده بر روی آنها تبدیل به اشتغال پایدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا ملک‌پور اظهار کرد: در حال حاضر یکی از آسیب‌هایی که در جامعه با آن روبرو هستیم بحث بیکاری جوانان است، و با طرح‌هایی که در حوزه فنی و حرفه‌ای در حال اجرا است امیدوارم این مشکل تا حدودی برطرف شود.

وی با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای در خط مقدم اشتغال قرار دارند، افزود: در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان اقدامات ارزشمندی برای توانمندسازی جوانان در دست اجرا بوده و چنانچه در مسیر فرهنگسازی استقبال نسل جوان از این آموزش‌ها گام برداشته شود قطعا نیروی انسانی مهارت فنی لازم را کسب کرده و سرمایه‌گذاری انجام شده بر روی آنها تبدیل به اشتغال پایدار خواهد شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: براساس تحقیقات انجام شده یکی از مشکلات عدم اشتغال جوانان شهستان لنجان نبود مهارت لازم است که آنان را با مشکل روبه‌رو کرده که اکنون مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان در راستای رفع آن گام‌های اساسی برداشته است.

وی عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده امروز زیرساخت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تجهیز شده‌اند و آمادگی آن وجود دارد تا بنیه فنی و علمی نیروهای متقاضی اشتغال را تقویت کرده و آنان را راهی بازار کار کنیم.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استقبال کنند و رسانه‌ها نیز ما را در ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی یاری دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.