• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری ۱۹۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در اصفهان

  • کد خبر : 54946
  • 21 بهمن 1402 - 17:14
دستگیری ۱۹۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در اصفهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جمع‌آوری و دستگیری ۱۹۵ معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوده از معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر طرح آرامش پنج توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تمام محل‌های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودند پاکسازی و در مجموع ۶۰ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۳۵ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۱۴ کیلو انواع مواد مخدر در این طرح گفت: معتادان متجاهر جمع‌آوری شده جهت درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل و خرده‌فروشان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از محل‌های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف مواد، موضوع را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.