• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

  • کد خبر : 56021
  • 29 بهمن 1402 - 16:18
جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران
شرکت بیمه ایران، اولین و بزرگ‌ترین شرکت بیمه کشور و تنها شرکت دولتی در این زمینه است که صد در صد سهام آن در اختیار دولت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نبض وطن، شرکت بیمه ایران در تاریخ ۱۵ آبان سال ۱۳۱۴ آغاز به کار کرد و تا کنون در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم در تمام رشته بیمه‌ها است و خدمات ارزنده و قابل توجهی را ارئه داده که شایان تقدیر است.

یکی از این خدمات، بیمه شخص ثالث است. با توجه به اجباری بودن بیمه شخص ثالث، احتمالاً افراد بسیار زیادی این احتمال را می‌دهند که بیشترین میزان فروش و حق بیمه تولیدی مربوط به این بیمه‌نامه است؛ اما این‌طور نیست! بر اساس آمار منتشر شده از دفتر برنامه‌ریزی و امور فنی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی، در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، ارزش حق بیمه تولیدی شرکت‌ها بیش از ۱۲۶،۰۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده‌است. در این بین، رتبه اول تولید حق بیمه با ۳۸،۱۹۶ میلیارد تومان فروش، به بیمه‌های درمانی می‌رسد؛ رتبه دوم نیز با ۳۷،۶۸۹ میلیارد تومان فروش، متعلق به بیمه شخص ثالث است. رشته بیمه‌های دیگر با اختلاف بسیار زیاد، در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

بیمه ایران به عنوان پیشرو در این صنعت، با در نظر گرفتن شرایط جامعه و وضع معیشتی مردم، منصفانه‌ترین قیمت‌ها را برای بیمه شخص ثالث وضع می‌کند. در ادامه به ذکر این موارد به تفکیک خودرو پرداخته‌ایم تا شما را به طور کامل با نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران، آشنا کنیم.

جدول نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای خودروهای پراید و پیکان

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

جدول نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای خودروهای ۴ سیلندر

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

جدول نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای خودروهای دارای ظرفیت ۱ تن تا ۳ تن

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

جدول نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای خودروهای ۶ سیلندر

جدول نرخ بیمه شخص ثالث ۱۴۰۲ بیمه ایران

چگونه می‌توان بیمه شخص ثالث ایران را خرید؟

برای خرید بیمه شخص ثالث ایران از دو روش حضوری و آنلاین می‌توان اقدام کرد.
در روش حضوری، نیاز است تا زمان زیادی را صرف رفتن به یکی از شعبات حضوری و انتظار برای رسیدن نوبتتان کنید. اما در روش آنلاین و غیر حضوری، در هر زمان و هر جا قادر به خرید بیمه شخص ثالث هستید. تنها لازم است موبایل خود را بردارید و با انتخاب کارگزاری آنلاین بیمه دات کام که ارائه دهنده‌ی بیمه ایران است، اقدام به انتخاب و خرید بیمه شخص ثالث خود نمایید. لازم به ذکر است که با خرید از بیمه دات کام امکان پرداخت اقساطی را نیز دارید.

بهترین زمان خرید بیمه شخص ثالث ایران کی است؟

بهترین زمان برای خرید این بیمه، همین حالاست. زیرا با توجه به طرح بخشودگی بیمه ثالث، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث صفر شده است. شما فقط تا ۶ اسفند ماه، فرصت دارید تا با این شرایط بیمه شخص ثالث خود را خریداری یا تمدید نمایید و علاوه بر آن با خرید از بیمه دات کام از ۱۶ درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.