• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

سلام باشکوه دهه هشتادی و نودی‌ها به فرمانده در جشن بزرگ نیمه شعبان

  • کد خبر : 57083
  • 06 اسفند 1402 - 17:49
سلام باشکوه دهه هشتادی و نودی‌ها به فرمانده در جشن بزرگ نیمه شعبان
شهردار زرین شهر گفت: یکی از بخش‌های قابل توجه جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در زرین شهر حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بود که نشان از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران داشت و با حضور پرشور خود نشان دادند همچون نسل‌های گذشته پای دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان در خطه طلایی ایران در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن،جشن‌های ملی و مذهبی را زمینه ساز معرفت افزایی و جریان سازی دانست و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز میدان‌دار تشکیل حکومت اسلامی است و با توجه به اینکه دشمنان مهدویت و شیعیان از فضاهای مختلف برای جلوگیری از صدور این فرهنگ ناب استفاده می‌کنند باید با زبان فرهنگ و هنر به تبیین مهدویت پرداخت.

وی با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان باید با معرفت و آگاهی همراه باشد، افزود: تقویت رابطه مردم با امام زمان (عج)، تقویت سبک زندگی با الگوگیری از اهل‌بیت (ع) و اسلام، تقویت فرهنگ انتظار و تقویت پایه‌های دینی و اسلامی در جامعه از جمله مباحثی است که در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار زرین شهر با اشاره به اهمیت مردم‌محور بودن جشن‌های نیمه شعبان، تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر جلسات متعددی برگزار شد تا شرایط برگزاری جشن‌های مذهبی در این ایام به بهترین شکل ممکن فراهم شود از این رو تمامی امکانات مورد نیاز توسط هیئت‌های مذهبی، سازمان‌های مردم نهاد، شهروندان، کسبه و اصناف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و… جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن بزرگ پای کار آمد.

وی با بیان اینکه هر کوی و برزن و خانه و مغازه و محل کسب‌وکار شهروندان خطه طلایی ایران به مهدیه تبدیل شده بود، ادامه داد: جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در زرین شهر با شکوهی خاص همراه شده بود به‌گونه‌ای که زن و مرد و پیر و جوان به عشق مولایشان مهدی موعود (عج) در این جشن‌ حضور پرشوری داشتند.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: یکی از بخش‌های قابل توجه جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در زرین شهر حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بود که نشان از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران داشت و با حضور پرشور خود نشان دادند همچون نسل‌های گذشته پای دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: شهروندان خطه طلایی ایران هر آنچه در توان داشتند به میدان آورده و در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن بزرگ نیمه شعبان، مشارکت کردند و با پخش نذورات مختلف تلاش کردند سهم خود را در این جشن مردمی ایفا کنند که این مهم جلوه‌ای خاص را به شهر بخشیده بود.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان امسال با شور انتخاباتی مردم همراه شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان قطعاً می‌تواند بستر مناسبی را برای مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه فراهم کند و امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.