• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

اصناف و بازاریان ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حماسه بزرگ می‌آفرینند

  • کد خبر : 57644
  • 10 اسفند 1402 - 6:40
اصناف و بازاریان ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حماسه بزرگ می‌آفرینند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: اصناف و بازاریان دارای جایگاه ارزشمند اجتماعی در جامعه هستند و اعتماد آحاد مردم جامعه به آنها زیاد است، از این رو مسئولیت اجتماعی آنان تنها محدود به عرصه اقتصادی نبوده بلکه در بسیاری از امور الگو و پیش رو هستند از این رو قطعاً با حضور گسترده و حماسی خود در عرصه انتخابات بار دیگر بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

عباس کرمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: اصناف و بازاریان در انقلاب اسلامی در طول تاریخ ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بسیار موثر و تاثیرگذار بوده‌اند، به‌گونه‌ای که این قشر موثر از جامعه در تمام مناسبت‌های ملی_مذهبی و ملی به ویژه رویدادهای مهم همچون انتخابات حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

وی افزود: طی سالیان متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نگاه مستکبران جهان به روز انتخابات بوده و برای کم رنگ جلوه دادن آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و توطئه‌های مختلفی را با اجرایی کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران مهمترین راهبرد خود را ایجاد ناامیدی در جامعه و ممانعت از حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در عرصه مهم سیاسی انتخابات ۱۱ اسفند ماه معطوف کرده‌اند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف شهرستان لنجان با دعوت از نامزدهای انتخاباتی با هدف معرفی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و افزایش شناخت اقشار مختلف جامعه برای انتخاب فردی اصلح در مسیری گام برداشت تا زمینه تحقق این مهم در شهرستان لنجان فراهم شود.

کرمی اضافه کرد: در این نشست‌ها نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود را برای بهبود وضعیت بازار و پیگیری مطالبات به حق بازاریان ارائه کردند و امیدواریم با برگزاری نشست‌های برگزار شده گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان خصوصاً اصناف و بازاریان شهرستان لنجان برداشته شده باشد.

وی عنوان کرد: اصناف و بازاریان دارای جایگاه ارزشمند اجتماعی در جامعه هستند و اعتماد آحاد مردم جامعه به آنها زیاد است، از این رو مسئولیت اجتماعی آنان تنها محدود به عرصه اقتصادی نبوده بلکه در بسیاری از امور الگو و پیش رو هستند از این رو قطعاً با حضور گسترده و حماسی خود در عرصه انتخابات بار دیگر بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: به سهم خود از مردم فهیم شهرستان لنجان خصوصاً اصناف و بازاریان همیشه در صحنه دعوت کرده با مشارکت فعال خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و انتخاب نماینده‌ای در تراز مجلس شورای اسلامی بستر لازم برای شکل‌گیری مجلسی کارآمد را فراهم کرده و نقش خود را در ساختن ایران قوی ایفا کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.