• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

ایجاد تحول و امیدآفرینی در خطه طلایی ایران موج می‌زند

  • کد خبر : 60352
  • 25 اسفند 1402 - 12:33
ایجاد تحول و امیدآفرینی در خطه طلایی ایران موج می‌زند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: شهرداری زرین شهر در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر ارتقای جایگاه شهرداری زرین شهر حرکت کرد و با نگاه مهندس اسماعیلی احمدی نه تنها در توسعه عمرانی شهر بلکه در خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان شاهد تحقق هدف‌گذاری انجام شده در میدان عمل بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محسن محمودی در نشست اعضا شورای اسلامی با شهردار زرین شهر که به مناسبت روز شهردار برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات در شهرداری‌ها تک بعدی نبوده بلکه همه‌جانبه است، از این رو مدیریت شهری را ویترین خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی حاکمیت بوده و نحوه عملکرد آن نقش مهمی در امیدآفرین و اعتمادزایی جامعه دارد.

وی با بیان اینکه حوزه وظایف شهرداری به وسعت تمام نیازهای شهر است، افزود: شهرداری زرین شهر در دوره ششم مدیریت شهری در مسیر ارتقای جایگاه شهرداری زرین شهر حرکت کرد و با نگاه مهندس اسماعیلی احمدی نه تنها در توسعه عمرانی شهر بلکه در خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان شاهد تحقق هدف‌گذاری انجام شده در میدان عمل بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه در دوره ششم تحول گرایی در دستور کارمدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی در پرسنل، پیمانکاران طرف قرارداد و برداشتن گام‌های مناسب در مسیر توسعه شهر اتفاقات بسیار خوب و شایان تقدیری بود که در سال جاری شاهد بودیم و این مهم نشانگر مدیریت کارآمد و توانمندی شهردار و تیم مدیریتی فعلی شهرداری زرین شهر است.

وی با اشاره به پیوست فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظام بودجه‌ریزی شهرداری زرین شهر، ادامه داد: در سالیان گذشته، نگاه عمده به شهرداری‌ها به عنوان دستگاه خدمات‌‌رسان بود ولی با افزایش نیازهای اجتماعی، این نگاه جای خود را به نهادی برای انجام فعالیت در حوزه‌های فرهنگی _ اجتماعی تغییر داد و این مهم باعث شد شهرداری‌ها در کنار سایر دستگاه‌های متولی در حوزه اجتماعی نقش تأثیرگذاری را با انجام برنامه‌های مختلف در حوزه شهروندی ایفا کنند و شهرداری زرین شهر در این خصوص نیز خوش درخشیده است.

محمودی با بیان اینکه شهردار زرین شهر ثمره دانشی خودش را در خطه طلایی ایران به مرحله عمل رسانده است، اضافه کرد: افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های شهروندی، شاه کلید مدیریت شهری در رسیدن به این اهداف تعریف شده به‌شمار می‌آید که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی انجام شده در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد شاهد تحقق این مهم در شهرداری زرین شهر هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ این روند سیر صعودی ادامه یابد و شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمات و… باشیم تا بهترین خدمات و فعالیت‌ها به شهروندان ارائه و بالاترین میزان رضایت شهروندان جلب شود.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری، فرصتی را فراهم کرد تا از خدمات بی وقفه و تلاش‌های شبانه روزی شهردار زرین شهر قدردانی کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.