• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت‌الله رئیسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است

  • کد خبر : 61915
  • 06 فروردین 1403 - 12:00
آیت‌الله رئیسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است
رئیس‌جمهور گفت: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان‌های اداری صورت گیرد، مردم باید از سازمان‌های اداری رضایت داشته باشند.

به گزارش نبض وطن، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: باید نگاه تحولگرا داشته باشیم و از وضع موجود به وضع مطلوب حرکت کنیم. ما برای انجام خدمت باید به نیازهایی که امروز کشور دارد و به ظرفیت‌هایی که برای رفع نیازها وجود دارد، نگاه کنیم.

وی با طرح این سوال که آیا به میزان آنچه باید تلاش شده باید این تلاش مضاف شود؟ گفت: باید به آنچه در مقابل ما قرار گرفته است و نمی‌خواهد کشور رشد کند، نگاه کنیم. آن‌ها نمی‌خواهند کشور رشد کند و به قله برسد. با نگاه به این موارد باید بازنگاهی در خود و تلاش خود داشته باشیم؛ بنابراین این همان نگاه تحولی است، نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان‌های اداری صورت گیرد، مردم باید از سازمان‌های اداری رضایت داشته باشند.

تکمیل می‌شود…

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.