• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حل چالش‌های تأمین زمین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان

  • کد خبر : 64008
  • 18 فروردین 1403 - 16:55
حل چالش‌های تأمین زمین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: در روزهای پایانی سال جلسه‌ای در استانداری اصفهان برگزار و نهایتاً صورتجلسه‌ای تنظیم شد و زمین شمال بیمارستان شهدای لنجان به متراژ بیش از پنج هزار و ۷۰۰ متر که در برای کاربری پارکینگ در اختیار شهرداری شده بود به بیمارستان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌وهشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ کلنگ احداث بیمارستان بزرگ شهدای لنجان با حضور وزیر بهداشت بر زمین خورد و یکی از سوالاتی که در ذهن شهروندان را به خود مشغول کرده بود معطل ماندن احداث ساختمان جدید این بیمارستان بود.

وی افزود: در پاسخ به این سوال باید گفت بخشی از این مسئله به موضوعات حقوقی باز می‌گردد که فرآیندهای آن باید برای اختصاص زمین مورد نظر به بیمارستان طی می‌شد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم بعضی اوقات افراد مختلف با گمانه‌زنی‌ها یک‌دیگر را متهم کرده که چه کسی برای تحقق این مهم کوتاهی کرده و یا چه کسی نمی‌خواهد بیمارستان جدید احداث شود و… که طرح چنین صحبت‌هایی جز این‌که ذهن همه مردم و مسئولان آزرده خاطر می‌کند و روان مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد نتیجه دیگری به همراه ندارد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان لنجان این اطمینان خاطر را می‌دهم که شهردار و اعضای شورای اسلامی زرین شهر، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و… در تلاش بوده‌اند تا شاهد احداث این پروژه در مرکز شهرستان لنجان باشیم.

محمدی اضافه کرد: جابجایی مکان پارکینگ شهرداری زرین شهر و همچنین جابجایی طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان نقطه نظراتی وجود داشت که به این نقطه نظرات در جلسات متعدد و به شکل مفصل و کارشناسی پرداخته شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تیم‌های کارشناسان بازدیدهای لازم را از محل پروژه انجام دادند و در این بازدیدها اداره راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه مدیریت شهری، کارشناسان مجموعه‌ی فرمانداری و… نقطه نظرات خود را بیان می‌کردند چراکه همه مسئولان برای ۵۰ سال آینده شهرستان لنجان در حال تصمیمگیری بودند.

فرماندار شهرستان لنجان افزود: همه مسئولان تلاش کردند با افق پنجاه‌ساله و نگاه به آینده تدابیری را اتخاذ کنند که ثمره تصمیمات آنها باعث حل چالش‌های درمانی پیش روی شهروندان و درنهایت افزایش رضایتمندی آنها باشد.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال جلسه‌ای در استانداری اصفهان برگزار و نهایتاً صورتجلسه‌ای تنظیم شد و زمین شمال بیمارستان شهدای لنجان به متراژ بیش از پنج هزار و ۷۰۰ متر که در برای کاربری پارکینگ در اختیار شهرداری شده بود به بیمارستان واگذار شد.

محمدی عنوان کرد: باید به این نکته نیز اشاره کرد که در این جلسه مقرر شد به همان میزان مساحت در جنوب بیمارستان و با کاربری پارکینگ به مدیریت شهری زرین شهر واگذار شود و خوشبختانه صورت‌جلسه‌ای آن نیز توسط مدیران کل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و با مدیریت معاون عمرانی استاندار اصفهان امضا شد و مصوبات آن هم ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در ادامه مسیر نیز شاهد پاسخگویی به یکی از مطالبات به حق شهروندان در حوزه سلامت باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=64008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.