• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان:

الحاق شهرک واحد به محدوده شهر با جدیت پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 65284
  • 24 فروردین 1403 - 13:07
الحاق شهرک واحد به محدوده شهر با جدیت پیگیری می‌شود
شهردار چمگردان گفت: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که اختلاف به وجود آمده بین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و راه و شهرسازی در دستگاه قضائی در دست بررسی بوده و قطعاً مدیریت شهری پس از صدور رأی این مهم با جدیت پیگیری خواهد کرد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد الحاق این شهرک به محدوده شهر باشیم.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: مدیریت شهری چمگردان نگاهی ویژه به پاسخگویی به مطالبه شهروندان و توسعه پایدار شهر با تکیه بر برنامه‌ریزی راهبردی شهر در مسیر انجام اقدامات زیربنایی داشت و در سال گذشته با انجام پیگیری‌های متعدد و اتکا به توان و ظرفیت داخلی شهرداری و همچنین مشارکت با دیگر دستگاه‌ها توانست تحقق هرچه سریع‌تر پاسخگویی به برخی مطالبات شهروندان را به منصه ظهور برساند.

وی افزود: مدیریت شهری چمگردان در سال ۱۴۰۱ ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهر و شهروندان وعده اجرای طرح‌های متعدد و کلیدی را در سال ۱۴۰۲ به شهروندان داد که خوشبختانه شاهد تحقق بخش عمده این وعده‌ها در سال گذشته بودیم.

شهردار چمگردان تصریح کرد: شهر چمگردان بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت داشته، اما به‌دلیل کمبود زمین در این شهر شاهد مهاجرت شهروندان به شهرهای اطراف را به دنبال داشته که ثبات جمعیت را به همراه داشته و یکی از مطالبات به‌حق شهروندان از مدیریت شهری توسعه شهر و الحاق شهرک واحد به محدوده شهر بود.

وی ادامه داد: پیگیری الحاق شهرک واحد به محدوده شهر چمگردان یکی از وعده‌هایی به‌شمار می‌آید که در پایان سال ۱۴۰۱ به شهروندان داده شد و باید گفت بخش قابل توجهی از مراحل اداری آن سپری شد اما به دلیل اختلافی که بین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و راه و شهرسازی به وجود آمد پیگیری این مهم را متوقف کردیم.

پوربافرانی خاطرنشان کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که اختلاف به وجود آمده بین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و راه و شهرسازی در دستگاه قضائی در دست بررسی بوده و قطعاً مدیریت شهری پس از صدور رأی این مهم را با جدیت پیگیری خواهد کرد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد الحاق این شهرک به محدوده شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.