• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبر داد؛

آغاز فعالیت مشاغل گروه ۲ در لنجان

  • کد خبر : 6561
  • 14 اردیبهشت 1400 - 8:08
آغاز فعالیت مشاغل گروه ۲ در لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:با توجه به اینکه شهرستان لنجان باعبور از وضعیت قرمز کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفت از امروز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه مشاغل گروه دو می‌توانند فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.


محمدجواد نورانی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: اصناف و بازاریان شهرستان لنجان در دوران شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی سعه صدر قابل تحسینی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بازاریان همواره با گذشت، ایثار و فداکاری در تمامی بحران‌ها کنار ملت و دولت حضورداشته‌اند و در دوران شیوع کرونا نیز این همراهی علیرغم بروز مشکلات سنگین اقتصادی برای این قشر تاثیرگذار در اعمال محدودیت ها ادامه داشت و این سعه صدر و همکاری قابل‌ تقدیر است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان لنجان باعبور از وضعیت قرمز کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفت از امروز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه مشاغل گروه دو می‌توانند فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

وی اضافه کرد: بازاریان از ابتدای شیوع این ویروس منحوس همراهی و همدلی خالصانه خود را برای قطع زنجیره انتقال کرونا نشان دادند از این رو انتظار می‌رود آحاد مردم جامعه نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی این همراهی را با مسئولان، کسبه و فعالان بازار داشته باشند تا دوباره شاهداعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اصناف نباشیم.

نورانی عنوان کرد: در روز‌های ابتدایی سال،با اوج گیری پدیده ویروس کرونا و تعطیلی دوباره اصناف، تبعات اقتصادی بسیاری را از جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه‌های تولید و توزیع و … برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان امر حمایت از اصناف را در روزهای کرونایی برمبنای شرایط مکانی در نظر گرفته و مباحثی چون معافیت مالیاتی، کاهش عوارض شهرداری، بیمه و… را برای کمک به این قشر در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=6561
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.