• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

موذنی: فیلم‌های سینمایی پرمخاطب کشور در فرهنگخانه اکران می‌شوند

  • کد خبر : 65717
  • 27 فروردین 1403 - 22:35
موذنی: فیلم‌های سینمایی پرمخاطب کشور در فرهنگخانه اکران می‌شوند
مدیر فرهنگخانه زرین شهر گفت: با توجه به خواسته شهروندان زرین شهر خصوصا نسل جوانان در خصوص راه اندازی سینما با افتتاح فرهنگخانه زرین شهر در مسیری گام برداشتیم تا بتوانیم فیلم‌های سینمایی که در سینماهای کشور به روی پرده می‌روند را اکران کنیم.

میلاد موذنی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به نقش سینما در پر کردن اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: سینما علاوه بر آن که محیطی تفریحی را برای خانواده ها فراهم می کند، بازتابی روشن و عمیق از کنش‌های اجتماعی و فرهنگی ملت‌ها را نمایان می‌سازد به‌گونه‌ای که علاوه بر بعد هنری خود، در فرهنگ‌سازی و تأثیرگذاری بر فرهنگ جوامع نیز نقش بسزایی دارد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته شهروندان خطه طلایی ایران از نبود سینما در مرکز شهرستان لنجان گلایه‌مند بودند و قطعا نباید زرین شهر با پیشینه تاریخی و فرهنگی کهن خود فاقد یک مرکز تفریحی فرهنگی به نام سینما باشد.

مدیر فرهنگخانه زرین شهر تصریح کرد: با توجه به خواسته شهروندان زرین شهر خصوصا نسل جوانان در خصوص راه اندازی سینما با افتتاح فرهنگخانه زرین شهر در مسیری گام برداشتیم تا بتوانیم فیلم‌های سینمایی که در سینماهای کشور به روی پرده می‌روند را اکران کنیم.

وی ادامه داد: پس از رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد با مسئولان ذی ربط مقرر شد هر چهارشنبه به مدت یک هفته یکی از فیلم‌های سینمایی در حال اکران با همکاری انجمن سینمای جوان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان در فرهنگخانه زرین شهر نیز اکران شود.

موذنی اضافه کرد: با توجه به تامین زیرساخت‌های اکران فیلم‌های سینمایی در فرهنگخانه زرین شهر روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه به مدت یک هفته فیلم آپاراتچی به روی پرده خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌توانند از ساعت ۱۸ با حضور در سالن فرهنگخانه زرین شهر به تماشای فیلم آپاراتچی بنشینند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.