• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان؛

تاکنون خسارت جانی و مالی از سیل در کاشان گزارش نشده است

  • کد خبر : 66550
  • 04 اردیبهشت 1403 - 17:08
تاکنون خسارت جانی و مالی از سیل در کاشان گزارش نشده است
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون خسارت جانی و مالی از سیل در کاشان گزارش نشده است، اما با توجه به وقوع بارندگی شدید که موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده اتخاذ تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

به گزارش نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان اظهار کرد: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد از این رو هشدارهای لازم به شهروندان درخصوص عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی داده شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان و گردشگران ضمن توجه به هشدارها از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد بر همین اساس لازم است شهروندان از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی دتصریح کرد:  تاکنون خسارت جانی و مالی از سیل در کاشان گزارش نشده است، اما با توجه به وقوع بارندگی شدید که موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده اتخاذ تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=66550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.