• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

تجهیز آتش نشانی به امکانات روز ضروری است

  • کد خبر : 66565
  • 04 اردیبهشت 1403 - 22:04
تجهیز آتش نشانی به امکانات روز ضروری است
شهردار ورنامخواست گفت: حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش‌نشانان است و بهره‌گیری از تجهیزات کارآمد بر عملکرد آتش‌نشانان، تأثیر مؤثر و مستقیمی دارد.

مهدی رضوی راد در حاشیه بازدید مدیرکل بحران استانداری اصفهان از آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست در گفت‌گو خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: با توجه به لزوم تجهیز آتش‌نشانان به امکانات استاندارد و کارآمد، با هدف افزایش کارایی و قدرت مانور نیروها در عملیات‌های مختلف و در راستای مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث، آتش‌نشانی ورنامخواست به ست امدادونجات با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال مجهز شد.
وی افزود: حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش‌نشانان است و بهره‌گیری از تجهیزات کارآمد بر عملکرد آتش‌نشانان، تأثیر مؤثر و مستقیمی دارد.
شهردار ورنامخواست با اشاره به کارایی ست امداد و نجات در امدادرسانی سریعتر به حادثه دیدگان در تصادفات و حوادث، تصریح کرد: خرید ست امدادونجات از کمک‌های دولتی توسط شهرداری ورنامخواست با پیگیری‌های مدیریت شهری و حمایت‌های مدیر کل بحران استانداری اصفهان انجام شد و این ست در سرعت عمل خدمات آتش نشانان در تصادفات جاده‌ای و نجات مصدومانی که دچار حوادث شده‌اند بسیار تاثیرگذار است.
وی ادامه داد:آتش‌نشانان در معرض آسیب‌ها و خطرات مختلف قرار دارند و ضرورت دارد برای حفاظت جان این انسان‌های فداکار، تجهیزات و امکانات ایمنی و حفاظتی مناسب خریداری و تأمین شود.
رضوی راد اضافه کرد: ساخت کابین خودرو ایسوز، نصب اتاقک و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام شد تا با این اقدام قدمی در حوزه امنیت شهری برداشته شود.
وی عنوان کرد: به‌روزرسانی تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی همچنان در دستور کار شهرداری قرار دارد و درصدد هستیم با خرید تجهیزات مدرن گام مؤثری در راستای ارتقای سطح ایمنی آتش‌نشانان ورنامخواست و شهروندان آن در مواجهه با حوادث جاده‌ای، آتش‌سوزی‌ها و… برداشته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=66565

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.