• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شوراها نهادی برای پیشرفت و توسعه ایران هستند

  • کد خبر : 67123
  • 09 اردیبهشت 1403 - 2:54
شوراها نهادی برای پیشرفت و توسعه ایران هستند
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا طی مدت گذشته در شهرستان لنجان منشا اقدامات تاثیرگذار بوده‌اند به‌گونه‌ای که زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاهای این شهرستان خوش نام را سرعت بخشیده و بستر همراهی‌های اجتماعی و رفع دغدغه‌های شهروندان را به خوبی فراهم کرده‌اند.

به گزارش نبض وطن، صفیه حیدرزاده رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

توفیق شوراها سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را افزایش می‌بخشد و زمینه‌ساز حضور پر نشاط مردم در همه عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور می‌شود. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید چراکه اعضای آن با رأی مردم تعیین می‌شوند و این نهاد مردمی طی شش دوره فعالیت توانسته تبلور حضور مردم، دیدگاه‌ها، افکار، خواسته‌ها، نیازها و تمایل مردم در صحنه‌ی برنامه‌ریزی بر اساس آیه شریفه «وَ اَمرُهُم شوریٰ بَینَهُم‌» به‌صورت جدی و عملیاتی به منصه ظهور برساند.

فعالیت شورا‌های اسلامی شهر و روستا درپهنه‌ی وسیع و متکثر فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی ایران اسلامی ثمرات بسیاری چون ارتقای سرانه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، بهبود عبور و مرور و… را به همراه داشته که مبتنی بر سیاست‌ها و سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

شوراهای اسلامی شهر و روستا طی مدت گذشته در شهرستان لنجان منشا اقدامات تاثیرگذار بوده‌اند به‌گونه‌ای که زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاهای این شهرستان خوش نام را سرعت بخشیده و بستر همراهی‌های اجتماعی و رفع دغدغه‌های شهروندان را به خوبی فراهم کرده‌اند.

اینجانب سالروز تأسیس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان لنجان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه افزایش همدلی و هم افزایی شهروندان، مدیریت شهری، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری تحت عنوان ” جهش تولید با مشارکت مردم ” نامگذاری شده، گام های موثری برداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.