• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

پارلمان‌های شهری و روستایی ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند

  • کد خبر : 67137
  • 09 اردیبهشت 1403 - 8:52
پارلمان‌های شهری و روستایی ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند
شهردار زرین شهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش بسزایی در مشارکت دادن مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور را ایفا می‌کنند.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از مدیریت محلی و اداره امور کشور به دست مردم به‌شمار می‌آیند که برآمده از متن و بطن جامعه و مردم هستند. نهم اردیبهشت‌ ماه در تقویم ملی به نام «روز شوراها» ثبت شده، که این نامگذاری که ریشه در مبانی دین مبین اسلام و فرهنگ این مرز و بوم دارد، و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست فرآیند واگذاری امور به مردم را عینیت بخشیده و تحقق مردم‌سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند را به منصه ظهور برسانند.

شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش بسزایی در مشارکت دادن مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور را ایفا می‌کنند و بی تردید در سالی که طبق فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، می‌توانند با اقدامات اثرگذار در زمینه تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری به منظور استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای، در جهت افزایش تولید و دستیابی به افق متعالی در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‌های مؤثری بردارند تا منجر به بهبود شرایط اقتصادی مردم در جای جای ایران اسلامی شود.

اینجانب فرا رسیدن نهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنجان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر زرین‌شهر تبریک گفته و امیدوارم که در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی که منبعث از اراده مردم است،برای تحقق اهداف توسعه‌ای شهرستان لنجان و خطه ی طلایی ایران، گام‌های بلندی برداشته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.