• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آقایی: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود

  • کد خبر : 67374
  • 10 اردیبهشت 1403 - 19:29
آقایی: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
امام جمعه زرین شهر گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ، در کنار قدرت نظامی، قدرت دیپلماسی نیز به میدان عمل آمد و دنیا در این بعد هم شاهد درخشش دیپلماسی ایران بود به طوری که در مقر سازمان ملل حتی دوستان اسرائیل نیز مجبور به سکوت شدند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به هماهنگی ابعاد نظامی، دیپلماسی و رسانه‌ای پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد:  برای نخستین بار در طول تاریخ، در کنار قدرت نظامی، قدرت دیپلماسی نیز به میدان عمل آمد و دنیا در این بعد هم شاهد درخشش دیپلماسی ایران بود به طوری که در مقر سازمان ملل حتی دوستان اسرائیل نیز مجبور به سکوت شدند.

وی افزود: یکی دیگر از ابعاد مهم این پاسخ بُعد رسانه‌ای آن بود که از همان ابتدا با پوشش وسیع و به موقع به‌گونه‌ای عمل شد که تمام رسانه‌های دنیا خبر اول خود را از رسانه‌های ایرانی دریافت کردند که تمامی این مباحث در بعد خود بی نظیر بوده است .

امام جمعه زرین شهر با اشاره به جایگاه سپاه پاسدران گفت: این درخت تناور که به دستان امام راحل غرس شد امروز یکی از مهمترین، شجاعترین و به روزترین نیروهای نظامی کشور در کنار ارتش پر افتخار است.

وی ادامه داد: جبهه بین المللی مقاومت در جهان میوه‌های شیرین این نهاد مقدس را به خوبی لمس می‌کنند .

آقایی اضافه کرد: سپاه پاسداران نه تنها در ابعاد نظامی به یک قدرت مقتدر و جهانی تبدیل شده بلکه به عنوان یک بازوی قابل اعتماد فرمانده معظم کل قوا در سایر ابعاد غیر نظامی هم تبدیل شده است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، گفت:  شهدای عزیز قهرمانان اصلی و واقعی این مرز بوم هستند، در بین شهدا افراد نامداری بودند که در رشته‌های مختلف ورزشی یک قهرمان به تمام معنا نیز بودند و با شهادت خود لقب شهدای ورزشکار را نیز به صندوقچه افتخارات خود اضافه کردند .

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لنحان نیز شهدای ورزشکار بزرگی چود شهید سردارقچه‌ای را در دل خود پرورش داده است و نیاز است شهدای ورزشکار شهرستان با زیان هنر به نسل جوان معرفی شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67374
  • نویسنده : سعید رجایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.