• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

آینده کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 67524
  • 12 اردیبهشت 1403 - 7:40
آینده کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: معلمان عهده‌دار پرورش و تربیت نسل تمدن‌ساز و آینده کشور هستند و تلاش آنها قطعا بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد.

به گزارش نبض وطن،محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

به نام آموزگار بزرگ هستی

هنگامى‏‌که روز قیامت شود، خداوند تمام انسان‏ها را جمع مى‌‏کند و چون ترازوى اعمال نهاده شد و خون شهیدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهیدان فزونى خواهد داشت.امام جعفر صادق (ع)

معلمی به سفارش پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) مسئولیتی سنگین است و چنانچه امام خمینی(ره) نیز درباره شغل معلمی فرمودند:«معلمی شغل انبیاست».

معلمان الگوی رفتاری دانش‌آموزان بوده و سخنان آن‌ها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می‌شود از این رو معلمان را چراغ راه زندگی بشریت می‌دانند و در دهه پنجم انقلاب اسلامی نقش معلمان در شکل گیری شخصیت جامعه نقشی، کلیدی است چراکه آنان عهده‌دار پرورش و تربیت نسل تمدن‌ساز و آینده کشور هستند و تلاش آنها قطعا بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد.

اینجانب فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم علم و اخلاق، اندیشمند، فیلسوف و مجاهد خستگی ناپذیر شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) که به نام روز «معلم» مزین شده است را به همه تلاشگران عرصه خطیر علم و دانش به‌ویژه معلمان خستگی ناپذیر زرین شهر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67524

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.