• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

پیش‌بینی ۱۰ هزار تن آسفالت برای سطح معابر فولادشهر در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 67900
  • 15 اردیبهشت 1403 - 18:12
پیش‌بینی ۱۰ هزار تن آسفالت برای سطح معابر فولادشهر در سال ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر گفت: شهرداری فولادشهر امسال نیز با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر شهر اقدام کرده، به‌گونه‌ای که ۱۰ هزار تن آسفالت برای روکش خیابان‌های شهر اختصاص داده شده است.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: عمران شهری نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت محیط دارد برهمین اساس توسعه عمران شهری همواره جزو برنامه‌های مدیریت شهری فولادشهر بوده چراکه براین باور هستیم موفقیت در آن نقش مهمی را در پاسخگویی به انتظارات شهروندان ایفا می‌کند.

وی یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری را بهسازی آسفالت معابر دانست و افزود: سال گذشته آسفالت‌ریزی و لکه گیری معابر با اولویت‌بندی و با کنترل شاخص‌های کمی و کیفی همچون دما، ضخامت و… انجام شد و با توجه به اینکه در مدیریت شهری در دوره ششم عدالت محوری در توزیع خدمات مورد توجه بوده پروژه آسفالت معابر فولادشهر درسال جاری ادامه دارد.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: شهرداری فولادشهر امسال نیز با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر شهر اقدام کرده، به‌گونه‌ای که ۱۰ هزار تن آسفالت برای روکش خیابان‌های شهر اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برای مرحله نخست نهضت آسفالت، عملیات روکش آسفالت حد فاصل بلوار شهید مطهری، میدان شهدای هفتم تیر تا میدان امام خمینی(ره) آغاز شده است.

ایزدی خاطرنشان کرد: گلایه شهروندان درخصوص برخی مشکلات موجود در شهر به حق است، از همشهریان می‌خواهیم با توجه به اینکه خدمات اولویت‌بندی شده و نیازمند تامین بودجه‌ زیاد و قابل توجهی است برای اجرای طرح‌ها صبور بوده و به شهرداری برای رفع برخی چالش‌ها و بحران‌ها موجود کمک کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.