• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای طرح سند تحول بنیادین در فولادشهر

  • کد خبر : 67924
  • 15 اردیبهشت 1403 - 19:43
اجرای طرح سند تحول بنیادین در فولادشهر
رئیس آموزش و پرورش فولادشهر گفت: سند تحول بنیادین برای خاتمه دادن به مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد از این رو انجام این طرح در فولادشهر بصورت جدی در حال دنبال شدن بوده و قطعا با اجرایی شدن این طرح شاهد گذر از بحران‌ها در نظام تعلیم و تربیت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محراب رحیمی با اشاره به فعالیت‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش فولادشهر درسال تحصیلی جاری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش فولادشهر باید احصاء مهم‌ترین مسائل و برنامه‌ریزی و ارائه راه‌حل برای حل آنها بوده تا خط پیشرفت در مدارس فولادشهرمشخص شود، به‌طوری‌که بتوانیم در طول سال‌های آینده، تحول را در این شهر مشاهده کنیم.

وی افزود: سند تحول بنیادین برای خاتمه دادن به مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد از این رو انجام این طرح در فولادشهر بصورت جدی در حال دنبال شدن بوده و قطعا با اجرایی شدن این طرح شاهد گذر از بحران‌ها در نظام تعلیم و تربیت خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش فولادشهر تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده در سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳طرح‌های مختلفی همچون طرح هرمدرسه یک موکب، تجلیل دختران سرآمد، طرح شهیدهمت، شهید بهنام محمدی، ‌مرهم ، قرارگاه شهید آوینی و… در فولادشهر اجراشد که نتایج خوب وموثری را نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: فرهنگیان فولادشهر نقش فعالی در برگزاری دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین اجتماعات ملی همچون ۲۲بهمن ، ۱۳ آبان و … داشته‌اند.

رحیمی با اشاره به ارتقاء سطح ورزش دانش آموزی منطقه عنوان کرد: آمار بالای دانش آموزان اعزامی به مسابقات استانی و کسب رتبه‌های مختلف آنان نشان از ظرفیت بالای استعداد دراین ‌منطقه دارد اما متاسفانه علی‌رغم این ظرفیت عظیم همچنان یک سالن مجزا و مستقل ورزشی به آموزش وپرورش فولادشهر اختصاص پیدا نکرده  ودانش آموزان ورزشکار مجبور به فعالیت در مکان غیراستاندارد همچون پارک‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره غذا، بازی های بومی و… در مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده به شمار می‌آید که با هدف معرفی فرهنگ‌های مختلف بومی ومحلی به مرحله اجرا رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67924

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.