• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس آموزش و پرورش خبر داد:

افتتاح ۵ مدرسه در ناحیه ۲ فولادشهر درآینده نزدیک

  • کد خبر : 68227
  • 17 اردیبهشت 1403 - 19:49
افتتاح ۵ مدرسه در ناحیه ۲ فولادشهر درآینده نزدیک
رئیس آموزش و پرورش فولادشهر گفت: اضافه شدن پنج مدرسه به سیستم آموزش و پرورش می تواند تا حدی معضل کمبود فضای آموزشی منطقه را حل کند و با توجه به روند افزایش دانش آموزان در فولادشهر امیدواریم در آینده با کمبود فضای آموزشی مواجه نباشیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محراب رحیمی اظهار کرد: آشنایی دانش اموزان متوسطه با رشته‌های تحصیلی یکی از سیاست‌های اجرایی توسعه‌ی هنرستان‌ها در آموزش و پرورش فولادشهر به‌شمار می‌آید.

وی افزود: درشروع سال تحصیلی در هنرستان‌های فولادشهر با کمبود تجهیزات مواجه بودیم که با پیگیری‌های انجام شده تا حدودی توانستیم تجهیرات موردنیاز را تامین کنیم.

رئیس آموزش و پرورش فولادشهر تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم دراستان رتبه دوم را درتوزیع متوازن رشته‌های شاخه نظری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه امسال معدل در کنکور تاثیربالایی را به خود اختصاص داده است، گفت: آزمون‌های نهایی درسه پایه و با حضور سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در فولادشهر برگزار خواهد شد که برای برگزاری بهینه این آزمون‌ها همت و تلاش نهادهای مربوطه را می‌طلبد.

رحیمی ازافتتاح پنج مدرسه در ناحیه دو فولادشهر درآینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: اضافه شدن پنج مدرسه به سیستم آموزش و پرورش می تواند تا حدی معضل کمبود فضای آموزشی منطقه را حل کند و با توجه به روند افزایش دانش آموزان در فولادشهر امیدواریم در آینده با کمبود فضای آموزشی مواجه نباشیم.

وی با اشاره به آثارمخرب آزادی‌های غیراخلاقی در برخی خانواده‌ها عنوان کرد: دانش آموزان قربانی اصلی برخی آزادی‌ها و بی‌بند و باری اعضای خانواه هستند که ممکن است منجربه فرار، خودکشی و… شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68227

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.