• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

روحانی: نباید به سمت پیک جدیدی حرکت کنیم

  • کد خبر : 7132
  • 25 اردیبهشت 1400 - 11:20
روحانی: نباید به سمت پیک جدیدی حرکت کنیم
رئیس جمهور با بیان اینکه در همه استانها در شرایط نزولی هم از نظر ابتلا و هم فویت‌ها هستیم، گفت: در مسیری قرار گرفتیم که با یاری هم می‌توانیم زودتر از پیک چهارم خلاص شویم. باید تلاش کنیم به سمت پیک جدیدی حرکت نکنیم.

به گزارش نبض وطن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: یکی از مسائل ما که تکلیف بوده و بر گردن ماست، مسئله سلامت جامعه و سلامت اجتماعی است. اجرای دقیق پروتکل‌ها را به عنوان وظیفه ملی، دینی و انسانی باید مورد مراعات قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در گزارش امروز مطرح شد که خوشبختانه همه استان‌ها روند کاهشی و نزولی‌شان هم در ابتلاء و هم در فوت شروع شده است، گفت: مردم در کنار روزه، پروتکل‌ها را رعایت کرده، در مغازه و بازار را بستند و از سفرها صرف نظر کردند. همه اینها دست به دست هم دادند و در کنار کادر پر تلاش درمان کمک کرد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه شاهد شرایط بهتری هستیم، تصریح کرد: شاید این تعبیر را بتوانیم بکنیم که در موج چهارم از پیک قطعاً عبور کردیم و در مسیر شرایط نزولی هستیم. البته به معنای تمام شدن نیست بلکه در مسیری قرار گرفتیم که با یاری هم می‌توانیم زودتر از پیک چهارم خلاص شویم. باید تلاش ما سریع‌تر کردن شیب کاهش‌ها باشد. باید تلاش کنیم به سمت پیک جدیدی حرکت نکنیم.

روحانی با بیان اینکه مسئله مبارزه با کرونا دو بال دولت و ملت دارد، خاطرنشان کرد: در بال ملت، مردم با ملاحظات‌شان و با رعایت پروتکل‌ها جلوی تجمعات را گرفته و نمی‌روند، سفرها را محدود می‌کنند. همه دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنند. بال دولت از بهداشت و درمان شروع می‌شود که در خط مقدم هستند و کسانی که باید بر اجرای پروتکل‌ها نظارت کنند، باید با هم حرکت کنند تا به نقطه مطلوب برسیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7132
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.