• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

خسروی: احتمال تکرار دیدار سایپا و پیکان وجود دارد

  • کد خبر : 7189
  • 27 اردیبهشت 1400 - 11:35
خسروی: احتمال تکرار دیدار سایپا و پیکان وجود دارد
پیشکسوت داوری فوتبال ایران گفت: با توجه به انجام ۶ تعویض از سوی تیم پیکان در دیدار مقابل سایپا به اعتقاد من و طبق تجربه‌های این‌چنینی این دیدار باید تکرار شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، «علی خسروی» در خصوص انجام ۶ تعویض از سوی تیم پیکان در دیدار مقابل سایپا، گفت: قانون در خصوص این مساله شفاف توضیح نداده اما پیش‌بینی من این است که بازی تکرار خواهد شد.

وی در خصوص احتمال سه بر صفر شدن این مسابقه ادامه داد: قانون از سه بر صفر حرفی نزده اما با توجه به تجربه شخصی و اتفاقات مشابهی که در اروپا رخ داده احتمال تکرار بازی را می‌دهم.

پیشکسوت داوری فوتبال کشور در خصوص اینکه در بروز چنین اتفاقاتی چه کسی مقصر است، گفت: داور چهارم و نماینده فدراسیون مقصر بودند و ای کاش «احمد محمدی» داور خوب اصفهانی به جای اینکه از آن فاصله دور پنالتی بگیرد به تعویض‌ها دقت می‌کرد تا چنین اشتباهی را مرتکب نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پنالتی اعلام شده به سود تیم پیکان درست بوده است، تصریح کرد: به اعتقاد من داور باید خطای مهاجم پیکان را اعلام می‌کرد و تصمیم اولیه «اشکان خورشیدی» درست بود و نباید به حرف کمک چهارم خود گوش می‌کرد.

خسروی در خصوص افزایش اعتراض به داوری‌ها، گفت: از نظر فنی این اعتراض‌ها گاهی اوقات می‌تواند به حق باشد اما امیدوارم حاشیه‌ها در فوتبال ایران کمی کنترل شود.

در دیدار روز گذشته تیم‌های پیکان و سایپا تیم پیکان یک تعویض بیشتر از حد مجاز انجام داده است. این دیدار که روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.