• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

هفته نکوداشت زرین شهر بهانه ای برای شناخت هویت شهر و فرصتی برای تبادل فرهنگی است

  • کد خبر : 7465
  • 05 خرداد 1400 - 10:36
هفته نکوداشت زرین شهر بهانه ای برای شناخت هویت شهر و فرصتی برای تبادل فرهنگی است
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: هفته نکوداشت زرین شهر بهانه ای برای شناخت هویت شهر، بزرگان، مشاهیر و چهره های ماندگار برای نسل جوان شهر و فرصتی مناسب برای تبادل فرهنگی است.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام شیخ مجید سبکتکین عضو شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
مدیریت شهری دولت‌های محلی فعال در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی و اقتصادی به شمار می آیند و حرکت شورای اسلامی شهر و شهرداری زرین شهر در مسیر نامگذاری ۱۱ خردادماه تحت عنوان روز بزرگداشت زرین شهر و برگزاری هفته فرهنگی نقش بسزایی را در معرفی داشته های تاریخی خطه طلایی ایران، تقویت دیپلماسی شهری و تحقق همکاری نزدیک شهرداری‌های شهرهای ایران ایفا می کند.
زرین، از جمله شهرهای تاریخی ایران اسلامی است که با داشتن جاذبه های تاریخی، صنایع دستی متنوع، بافت تاریخی، جاذبه های طبیعی، شهروندان مهمان نواز و سختکوش و وجود سرداران شهید همچون محمدعلی باغبان، بیژن طاهری و حسین قجه ای به عنوان شاه کلید فتح خرمشهر موقعیتی استثنایی را برای این شهر رقم زده است و برگزاری هفته نکوداشت زرین شهر شتاب بیشتری را برای رشد و شکوفایی این شهر به ارمغان خواهد آورد.
هفته نکوداشت زرین شهر بهانه ای برای شناخت هویت شهر، بزرگان، مشاهیر و چهره های ماندگار برای نسل جوان شهر و فرصتی مناسب برای تبادل فرهنگی به شمار می آید که این خود عاملی محرک جهت ظرفیت سازی برای آینده خطه طلایی ایران در قوت بخشیدن به ارتباطات فرهنگی، هنری، اقتصادی و علمی است تا به کنشگری بپردازند.
امیدوارم برگزاری اینگونه برنامه‌ها بتواند در راستای امیدبخشی به شهروندان، پاسداشت زرین شهر خطه طلایی ایران، فرهنگ سازی و معرفی هرچه بهتر ابعاد فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی این شهر مؤثر عمل نماید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.