• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران خبر داد؛

شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می کند

  • کد خبر : 7561
  • 06 خرداد 1400 - 11:32
شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می کند
شهردار باغبادران گفت: در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پژوهش‌های علمی برای فعالیت‌های عملیاتی و کاربردی حوزه مدیریت شهری شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با اولویت‌های پژوهشی شهرداری حمایت می‌شود.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی اظهار کرد: در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پژوهش‌های علمی برای فعالیت‌های عملیاتی و کاربردی، حوزه مدیریت شهری شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با اولویت‌های پژوهشی شهرداری حمایت می‌کند.

وی افزود: استفاده از توان نیروی انسانی متخصص و کارآمد مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی با هدف افزایش بهره‌وری مدیریت و شناخت نیازها و مطالبات شهروندان در دستور کار مدیریت شهری باغبادران قرار گرفته است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: این اقدام ضمن فراهم کردن شرایط لازم و ایجاد ساز و کار مناسب تحقیق و پژوهش، زمینه‌های توسعه فرهنگ آن را نیز در شهر باغبادران مهیا می‌سازد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، دانشجویانی که موضوعات مطالعاتی خود را بر مبنای حوزه جغرافیایی شهر باغبادران قرار داده یا از جامعه آماری جمعیت این شهر در موضوعات مختلف بهره مند شوند کمک هزینه تحقیق و انتشار پایان نامه دریافت می‌کنند.

امینی اضافه کرد: سقف حمایت شهرداری باغبادران از پایان نامه‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد ۳۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند موضوع پایان نامه خود را به همراه متن درخواست به شهرداری ارائه کنند، عنوان کرد: چنانچه موضوع مورد نظر دانشجویان به تأیید کارگروه مربوطه در شهرداری باغبادران برسد تفاهم‌نامه همکاری تنظیم شده و پس از تحویل یک نسخه از پایان نامه در صورت مطابقت بیان مسئله با موضوع پایان نامه و تأیید میزان کارایی روش و مراحل انجام پایان نامه با نیازهای حال و آینده شهرداری و همسویی اهداف بیان شده در پروپوزال پایان نامه با اهداف و برنامه‌های شهرداری، حمایت مالی در قالب کمک هزینه به دانشجو پرداخت می‌شود.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش در تاریخ و گذشته شهر و ساکنان آن و سایر موضوعات تاریخی فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی شهر نیز شامل حمایت‌های مطرح شده خواهد شد.

وی یادآور شد: تمامی واحدهای شهرداری آمادگی خود را برای ارائه مدارک و مستندات، نقشه‌ها و اطلاعات لازم در راستای تهیه پایان نامه‌های دانشجویی و سایر همکاری‌ها جهت افزایش کیفیت تحقیق اعلام می‌دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7561
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.