• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

روز نکوداشت زرین شهر آغازی برای احیای شکوه خطه طلایی ایران

  • کد خبر : 7569
  • 06 خرداد 1400 - 18:14
روز نکوداشت زرین شهر آغازی برای احیای شکوه خطه طلایی ایران
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: با اجرایی شدن برگزاری هفته فرهنگی زرین شهر امید است در سال های پیش و با معرفی مفاخر و داشته های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و …. شاهد توسعه همه جانبه زرین شهر باشیم

به گزارش نبض وطن، سوده باقری عضو شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
برند شهری، متمایزکننده یک شهر از سایر شهرها در اذهان بومی، ملی و جهانی است و زرین شهر با داشتن سابقه تاریخی، عبور رودخانه زاینده رود ، طبیعتی بکر و زیبا، شالیزارهای برنج و حضور سرداران رشید و پر افتخاری چون سردار باغبان، طاهری و قجه ای شاه کلید فتح خرمشهر و همچنین مفاخری چون استاد علی پرورش، فخرالاطبا پزشک ماهر و چیره دست و …. متاسفانه در بین شهرهای ایران بسیار مهجور مانده و تاکنون نتوانسته بود در هیچ زمینه ای برندی شهری از خود ارائه دهد.
از این رو مدیریت شهری زرین شهر در طول دوره پنجم، نگاه ویژه ای به سیاست گذاری و حرکت در مسیر احیاء و حفظ میراث کهن بجا مانده از گذشتگان، تقویت برند شهری، تقویت برند تولیدات شهر و ارائه الگو برای نگهداری از برندهای خطه طلایی ایران داشت.
با توجه نیاز مبرم زرین شهر به برند سازی برای رونق اقتصاد شهری و معرفی داشته های تاریخی این شهر با هم اندیشی نخبگان بومی، افراد دارای ایده و … درتلاشی آگاهانه برای ورود به عرصه خلق ذهنیت و ایجاد معانی در ذهن مخاطبان ۱۱ خرداد ماه سالروز تأسیس شهرداری این شهر به عنوان روز زرین شهر به تصویب شورای اسلامی زرین شهر رسید و از پنجم تا یازدهم خرداد ماه به عنوان هفته نکوداشت زرین شهر نامگذاری شد.
با اجرایی شدن برگزاری هفته فرهنگی زرین شهر امید است در سال های پیش و با معرفی مفاخر و داشته های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و …. شاهد توسعه همه جانبه زرین شهر باشیم چراکه این هفته بر اساس شناسایی، معرفی و هدایت سرمایه‌های مادی و معنوی شهری و بر محور هویت رقابتی این شهر برنامه ‌ریزی‌ شده و در سال های پیش رو می تواند بسترسازی برای تحقق شهری آرمانی با تکیه بر توسعه‌ گردشگری بر محور فرهنگ، هنر و تمدن و توسعه‌ علم‌ محوری و خردگرایی باشد.


لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.