• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زرین شهر، شهری کهن درآمیخته با سنت و مدرنیته

  • کد خبر : 7621
  • 07 خرداد 1400 - 4:55
زرین شهر، شهری کهن درآمیخته با سنت و مدرنیته
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: برگزاری هفته فرهنگی علاوه بر فرصتی ناب برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان سبب انتقال حس مسئولیت پذیری و افزایش حس تعلق خاطر به شهروندان نسبت به شهر خود و افزایش مشارکت آنان در توسعه شهر و آبادانی شهر خواهد شد.

به گزارش نبض وطن،محمد باتوانی عضو شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
زرین شهر، با پیشینه‌ای تاریخی و فرهنگی است که خو و طبع مردمان این شهر را نیز به گونه ای متفاوت از دیگر شهرهای ایران پرداخته و گواه آن مشاهیر، مفاخر و سرداران شهیدی است که در برهه های حساس نقش آفرین بوده اند.
شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر با نظر و دغدغه فعالان اجتماعی گام به سوی برگزاری هفته فرهنگی برداشت و انتخاب پنجم لغایت ۱۱ خردادماه تحت عنوان هفته نکوداشت و نامگذاری ۱۱ خردادماه به عنوان روز زرین شهر، فرصت و بهانه‌ای را مهیا ساخت تا مردمان این خطه و دوستدارانش، زیبایی‌ها، هنردوستی و هنرمندنوازی‌ها، علم و دانش و جغرافیا و فرهنگ و ادب این شهر را پاس بدارند.
هفته نکوداشت زرین شهر، هفته ای برای تمام شهروندان و بزرگداشت مقام و جایگاه مشاهیر، نخبگان و فرهیختگان شهر است که با فرهنگ شهر عجین شده اند و حرکت در این مسیر می تواند فضای شهر را از شادی و نشاط اجتماعی آکنده کند.
برگزاری هفته فرهنگی علاوه بر فرصتی ناب برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان سبب انتقال حس مسئولیت پذیری و افزایش حس تعلق خاطر به شهروندان نسبت به شهر خود و افزایش مشارکت آنان در توسعه شهر و آبادانی شهر خواهد شد و انتقال و بازخورد تلاش های مدیریت شهری در توسعه و ابادانی شهر افزایش دیدگاه های مثبت در بین شهروندان و صمیمیت و همدلی بیشتر را به همراه خواهد داشت .
البته برگزاری چنین مراسمی قطعا برنامه ریزی دقیق و مدبرانه ای را نیاز دارد که همه ی جوانب و مسایل آن باید به نحو مناسب تدوین شود چراکه هدف در نهایت معرفی زرین شهر، ایجاد نشاط برای شهروندان و امید بخشیدن به شهر است.


لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.