• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زرین شهر گستره‌ای به درازای تاریخ دارد

  • کد خبر : 7685
  • 07 خرداد 1400 - 15:44
زرین شهر گستره‌ای به درازای تاریخ دارد
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: زرین شهر مهد دانش، علما و شهدای بزرگ بوده و گستره‌ای به درازای تاریخ دارد.

به گزارش نبض وطن، علی سلیمیان عضو شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
زرین شهر مهد دانش، علما و شهدای بزرگ بوده و گستره‌ای به درازای تاریخ دارد. جا دارد که عظمت گذشته خود را به منظور الگوسازی و جلوگیری از بحران هویت حفظ نماید.
بزرگان و مفاخر چراغ‌ هدایتی هستند که شناسایی و معرفی آنها دریچه ای برای شناخت هرچه بیشتر مردمان این دیار از هویت دینی و تاریخی خطه طلایی ایران است و پیوند نسل جوان با تاریخ شهر را رقم می زند.
برگزاری هفته فرهنگی و نکوداشت شهر همواره زمینه ایجاد فضایی پرنشاط با تکیه بر هویت تاریخی، حفاظت از میزاث فرهنگی، ظرفیت سازی برای توسعه توریسم و ایجاد همدلی و همفکری در بین نخبگان را فراهم ساخته از این رو پیشنهاد نامگذاری ۱۱ خرداد به‌عنوان «روز نکوداشت زرین شهر» با رأی اکثریت اعضاء شورای شهر به تصویب رسید تا این مسیر بیش از پیش هموار گردد.
شورای اسلامی شهر و شهرداری زرین شهر تلاش کرد به گونه ای عمل کند که منافع اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و توسعه‌ای شهر را تامین کند و برگزاری هفته فرهنگی می تواند رویدادی باشد که خطه طلایی ایران نتایج سازنده بیشتری را در سال های پیش رو تجربه کند و ثمره آن نصیب شهروندان گردد.
امیدوارم با اجرای هفته نکوداشت ، آثار هنرمندان، میراث ارزشمند مفاخر و مشاهیر شهر ماندگار شده و موجب افتخار و سربلندی این شهر تاریخی شود اما انتظار می رود در برگزاری این هفته از هزینه های غیرضروری جلوگیری گردد تا برنامه از مسیر اصلی خارج نشود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=7685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.