• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان؛

خدمات ارزنده مرحوم الهیاری در یاد میراث دوستان استان اصفهان باقی می‌ماند

  • کد خبر : 8102
  • 11 خرداد 1400 - 16:01
خدمات ارزنده مرحوم الهیاری در یاد میراث دوستان استان اصفهان باقی می‌ماند
مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان گفت: مرحوم الهیاری با ارایه خدمات ماندگار در پست مدیریتی خود نامی نیک را از در خاطره مسئولان، مردم شریف استان اصفهان و انجمن های مردم فعال در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر جای گذاشتند.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان در پی درگذشت فریدون الهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در پیامی نوشت:

“انا لله و انا الیه راجعون”

درگذشت زنده یاد الهیاری مدیرکل خدوم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان که فردی صدیق و کارآمد به شمار می آمدند موجب تاثر و تالم خاطر شد.

 ایشان با ارایه خدمات ماندگار در پست مدیریتی خود نامی نیک را در خاطره مسئولان، مردم شریف استان اصفهان و انجمن های مردم فعال در حوزه  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر جای گذاشند و یقیناً مردم قدرشناس استان اصفهان، نام و یاد مرحوم الهیاری را همواره در خاطره‌ها، زنده نگاه خواهد داشت.
اینجانب مصیبت وارده  را به خانواده محترم‌شان و مردم شریف و نجیب اصفهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.