• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

رجایی: ساخت خانه وزنه برداری لنجان کلید خورد

  • کد خبر : 8197
  • 15 خرداد 1400 - 5:42
رجایی: ساخت خانه وزنه برداری لنجان کلید خورد
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخشش وزنه برداران سده لنجان با برنامه ریزی و هدف گذاری شان در کسب مدال های جهانی و بین المللی ما را ترغیب کرد تا از این رشته ورزشی با احداث خانه وزنه برداری در شهرستان لنجان حمایت کنیم.

حسین رجایی در حاشیه استقبال از یکتا جمالی دارنده اولین مدال جهانی وزنه‌برداری زنان ایران، در گفتگو با خبرنگار نبض وطن، شهر سده لنجان را به دلیل حضور استعدادهای درخشان وزنه برداری مهد این رشته ورزشی دانست و اظهار کرد: طی سال های اخیر ورزشکارانی چون سهراب مرادی،رشید شریفی، رسول معتمدی و… در تیم ملی وزنه برداری آقایان و یکتا جمالی در تیم ملی وزنه برداری بانوان خوش درخشیده و پرچم ایران اسلامی را در مسابقات مختلف به اهتزار درآورند.
وی افزود: شکوفایی استعدادهای ورزش وزنه برداری در شهر سده لنجان وظیفه مسئولان را سنگینتر کرد برهمین اساس پس از برگزاری جلسات مختلف با مسئولان شهرستان لنجان مقرر شد در آینده نزدیک خانه وزنه برداری در این شهرستان احداث شود.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با یکی از صنایع فعال در شهرستان لنجان نیز رایزنی هایی صورت گرفت تا با سرعت بیشتر خانه وزنه برداری این شهرستان وارد فاز عملیاتی شود و خوشبختانه قول های مساعدی نیز در این زمینه داده شد که نیازمند پیگیری است.
وی عنوان کرد: قول خواهیم داد پیگیری های لازم جهت راه اندازی خانه وزنه برداری با تجهیزات نوین انجام شود تا یکی از مطالبات وزنه برداران، قهرمانان و مدال آورانی که با کمترین امکانات در شهر سده لنجان مشغول تمرین برای افتخاری آفرینی و به اهتزار درآوردن پرچم کشور هستند تحقق یافته و این افتخار آفرینی ها تا ابد در تاریخ وزنه برداری ایران ثبت و ادامه یابد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.