• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است

  • کد خبر : 8818
  • 27 خرداد 1400 - 13:32
انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است
ضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه مناسبی برای تجلی دوباره مردم سالاری دینی و تغییر و تحول به دست مردمان ایران زمین خواهد بود.

به گزارش نبض وطن، اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

حضرت امام خمینی(ره): « این وظیفه ای است الهی، وظیفه ای است ملی، وظیفه ای است انسانی، وظیفه است که ما باید به آن عمل کنیم. همه مان باید در انتخابات شرکت کنیم».

انقلاب اسلامی مردمی ایران عزیز، چهل و سومین سال خود را می گذراند و هم چنان آرمان های درخشان خود که در آن تحقق ارزش های دینی، عدالتخواهی، استقلال طلبی و آزادی خواهی می درخشد را تاکنون با نقش مردم به تحقق رسانده است.

موسم انتخابات در کشور ، بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی و ادامه تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایران فراهم آورده است.

حضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه مناسبی برای تجلی دوباره مردم سالاری دینی و تغییر و تحول به دست مردمان ایران زمین خواهد بود. اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان لنجان

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.