• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جهان امروز، جنگ اراده هاست

  • کد خبر : 8824
  • 27 خرداد 1400 - 15:19
جهان امروز، جنگ اراده هاست
در جهان امروز جنگ واقعی، جنگ اراده هاست و هر کس در این بازی سیاسی و اقتصادی بتواند در محاسبات طرف مقابل خللی وارد کند و اراده طرف مقابل را سست نماید، پیروز میدان است.
به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف امور وسائط نقلیه سبک و سنگین شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند. در این پیام آمده است: ان الله لا یغیر  ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم « اما » خداوند سرنوشت هیچ قوم ( و ملتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. مقام معظم رهبری فرمودند: « انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفس و پر انگیزه وارد کار می شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می گیرد و نفس تازه ای به دستگاه اجرایی داده می شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است». در جهان امروز جنگ واقعی، جنگ اراده هاست و هر کس در این بازی سیاسی و اقتصادی بتواند در محاسبات طرف مقابل خللی وارد کند و اراده طرف مقابل را سست نماید، پیروز میدان است. امروز با تمام تلاش دشمنان قسم خورده ایران زمین در آستانه مهیا شدن مردم برای خلق حماسه ای از جنس بصیرت و عشق در مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، سعی در تزریق روح ناامیدی و یأس را در جامعه دارند، اما ملت ایران در حماسه ۲۸ خرداد بار دیگر اثبات خواهند کرد که همه نقشه های دشمنان این مرز و بوم را بی اثر خواهند ساخت ‌و همچنان بر آن عهدی که با رهبر انقلاب اسلامی و شهیدان بسته اند باقی خواهند ماند.

به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف امور وسائط نقلیه سبک و سنگین شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

ان الله لا یغیر  ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم

« اما » خداوند سرنوشت هیچ قوم ( و ملتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

مقام معظم رهبری فرمودند: « انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می گیرد و افراد تازه نفس و پر انگیزه وارد کار می شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می گیرد و نفس تازه ای به دستگاه اجرایی داده می شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است».

در جهان امروز جنگ واقعی، جنگ اراده هاست و هر کس در این بازی سیاسی و اقتصادی بتواند در محاسبات طرف مقابل خللی وارد کند و اراده طرف مقابل را سست نماید، پیروز میدان است.

امروز با تمام تلاش دشمنان قسم خورده ایران زمین در آستانه مهیا شدن مردم برای خلق حماسه ای از جنس بصیرت و عشق در مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، سعی در تزریق روح ناامیدی و یأس را در جامعه دارند، اما ملت ایران در حماسه ۲۸ خرداد بار دیگر اثبات خواهند کرد که همه نقشه های دشمنان این مرز و بوم را بی اثر خواهند ساخت ‌و همچنان بر آن عهدی که با رهبر انقلاب اسلامی و شهیدان بسته اند باقی خواهند ماند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.