• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخابات، راه مقابله با عامل تغییر سرنوشت ملت ایران است

  • کد خبر : 8827
  • 27 خرداد 1400 - 17:23
انتخابات، راه مقابله با عامل تغییر سرنوشت ملت ایران است
انتخابات سرمايه‏ گذارى عظيم،راه مقابله با ستم و عامل تغییر سرنوشت ملت ايران است

به گزارش نبض وطن، اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک و کیف و کفش و خیاطان شهرستان لنجان با صدور پیامی مردم شهرستان لنجان را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

انتخابات سرمایه‏ گذارى عظیم،راه مقابله با ستم و عامل تغییر سرنوشت ملت ایران است ومشارکت پرشوروآگاهانه آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر افزایش قدرت بازدارندگی کشور زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است از این رو هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد،  نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

اتحادیه فروشندگان پوشاک و کیف و کفش و خیاطان شهرستان لنجان صمیمانه از آحاد مردم خصوصا اصناف و بازاریان دعوت می نماید همچون گذشته با شور و نشاط و بدون لحظه ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، در پای صندوق های رای حضور یابند چراکه هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد. قطعا اعضاء اتحادیه فروشندگان پوشاک و کیف و کفش و خیاطان شهرستان لنجان با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود بار دیگر ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.