• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

نورانی: بازاریان لنجانی چشم به راه حمایت ملموس و واقعی هستند

  • کد خبر : 9260
  • 01 تیر 1400 - 18:23
نورانی: بازاریان لنجانی چشم به راه حمایت ملموس و واقعی هستند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: اتاق اصناف شهرستان لنجان در تلاش بوده تا به عنوان حلقه وصل میان اصناف و مسئولان با طرح مشکلات و مطالبات به حق بازاریان در مسیر اصلاح سازوکارها گام بردارد .

محمد جواد نورانی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره نقش موثری را در اقتصاد کشور خصوصا، حمایت از تولیدات داخلی و… ایفا کرده اند، اظهار کرد: در تقویم ملی روز یکم تیر ماه به نام کسبه و بازاریان ثبت شده و در این روز این قشر تاثیرگذار انتظار دارند مسئولان خریدار درد دل ها و مشکلات آنان باشند و در این روزهای سخت کرونا زده، عدالت ورزی برای اصناف به مرحله اجرا برسد.
وی افزود: اصناف و بازاریان شهرستان لنجان همواره در عرصه های مختلف علی‌رغم مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کردند، برای کمک به دیگر دستگاه ها پیشتاز بوده اند اما شاهد هستیم معضلات صنفی همچنان به قوت خود باقی است و در بسیاری از موارد گامی برای حل این معضلات بر داشته نشده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر به شدت تاکید بر خصوصی سازی و مردم محور شدن امور کشور داشته اند، تصریح کرد: اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دلیل قرارگرفتن در بطن جامعه می توانند ضمن آسیب‌شناسی با ارائه راهکارهای خود به راهنمایی و ارائه مشورت به مسئولان اجرایی بپردازند از این رو انتظار می رود نگاه مسئولان به اصناف نگاهی فرصت محور باشد تا علاوه بر عبور از مشکلات شاهد افزایش اشتغال، تولید و ارزآوری باشیم.
وی عنوان کرد: در شهرستانی که اشتغال جوانان به عنوان یک چالش مهم مطرح است، توجه ویژه به اصناف و بازاریان و تقویت این قشر تاثیرگذار و توجه به مشکلات آنان با کمترین هزینه، می توان ایجاد اشتغال قابل توجهی داشت اما تحقق این مهم نیازمند حمایت های همه جانبه از بازاریان است.
نورانی با بیان اینکه بازاریان لنجانی چشم به راه حمایت ملموس و واقعی هستند، خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان در تلاش بوده تا به عنوان حلقه وصل میان اصناف و مسئولان با طرح مشکلات و مطالبات به حق بازاریان در مسیر اصلاح سازوکارها گام بردارد و برهمین اساس امیدواریم با استفاده از مشورت اصناف در تصمیم‌گیری‌ها شاهد حل مباحثی چون تامین اجتماعی، دارایی، تامین مواد اولیه ، ساماندهی دست فروشان و… باشیم.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تاکید کرد: متاسفانه سال گذشته سالی و ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۰ موقعیت زمانی خوبی برای اصناف نبود و امیدوارم در ماه های پیش رو با حمایت از بازار و بازاریان، اصناف به جایگاه واقعی خود دست یابند و گام‌های اساسی برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برداشته شود و این مهم در حد شعار باقی نماند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9260
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.