• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

اسلامی: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات مجلس

  • کد خبر : 934
  • 29 بهمن 1398 - 10:14
وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۲۰ درصدی قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن با تامین مصالح ساختمانی به شیوه تهاتری خبر داد و گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات مجلس آغاز می‌شود.

به گزارش نبض وطن، محمد اسلامی در همایش طرح ملی مسکن با تاکید بر اینکه هر فکر، ایده و اقدامی که به آن می‌پردازیم مردم را متاثر می‌کند، اظهار کرد: هر چه پرتلاش‌تر کار کنیم رضایت مردم بیشتر می‌شود و هر چقدر کاهلی کنیم مردم بیشتر متاثر می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه در بخش مسکن خانه‌دار شدن مردم بر اساس قانون وظیفه دولت است، افزود: سیاست‌های ما باید از جنس تسهیل ‌کننده برای خانه‌دار کردن مردم باشد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیل و تصویب خانه‌دار شدن مردم وظیفه ماست، تصریح کرد: وظیفه داریم از بیت‌المال و اراضی دولت محافظت کنیم اما این بدان معنا نیست که عرضه زمین برای تولید مسکن را تسهیل نکنیم، این جزو دیون هست و دین را باید ادا کنیم.
اسلامی با اعلام اینکه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن آغاز می‌شود گفت: در راستای طرح ملی خانه‌دار کردن مردم تعرفه سازمان مهندسی در برخی از شهرها باید به حداقل برسد.
وی در ادامه از امضای تفاهمنامه با بازار تهاتر ایرانیان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهمنامه طی امروز مصالح ساختمانی با تخفیف در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار می‌گیرد. موضوعی که باعث می‌شود مردم راحت‌تر بتوانند با تخفیف ۲۰ درصدی خانه‌دار شوند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین از تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده بجز واحدهایی خبر داد و که دارای مشکلات حقوقی هستند.
منبع: تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=934

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.