• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهردار آینده تهران باید دارای روحیه جهادی، جوان، انقلابی و متخصص باشد

  • کد خبر : 9928
  • 11 تیر 1400 - 13:55
شهردار آینده تهران باید دارای روحیه جهادی، جوان، انقلابی و متخصص باشد
احمد صادقی، عضو منتخب شورای ششم شهر تهران گفت: انتخاب شهردار آینده تهران براساس بیانیه گام دوم انقلاب و با در نظر گرفتن شاخصهایی در دو سطح شایستگی ها و بایستگی ها صورت می‌گیرد

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، احمد صادقی، عضو منتخب شورای شهر  تهران اظهار کرد: کلان شهر تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام و البته پایتخت کشور اسلامی ایران شناخته می شود. بنابراین باید با در نظر داشتن این جایگاه به مسائل آن نگاه شود. 

وی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم؛ تهران باید یک شهر تمدن ساز باشد. یعنی نماد تمدن ایرانی اسلامی که با در نظر گرفتن چنین مولفه هایی در رابطه با کلان شهر تهران شهردار آینده انتخاب خواهد شد، فردی که بتواند این شهر را به جایگاه اصلی خودش برساند. 

صادقی با بیان اینکه یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف شورای شهر تهران انتخاب سکان دار آینده تهران است، گفت: قطعا شهردار آینده از بین نیروهای انقلابی انتخاب خواهد شد. 

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار آینده تهران باید روحیه جوانی و دارای حسن خلق، پاکدست، چهره ای ملی و همراه با کارنامه و سوابق مناسب و موفق باشد .

صادقی همچنین درمورد شاخصه های شهردار آینده تهران تاکید کرد: شهردار تهران باید کسی باشد که دارای برنامه دقیق و  روحیه جهادی داشته  و بتواند مشکلات و معضلات این شهر را حل کند. او باید دغدغه اسلامی و ایرانی بودن را در وجودش داشته و جهادگرانه برای رسیدن تهران به این جایگاه تلاش کند. 

وی در ادامه با اشاره به دیگر شاخص های شهردار آینده تهران، گفت: شهردار آینده علاوه بر اینکه باید انقلابی باشد، که عیار و شاخصه دیگر او تخصص و اشراف کامل به مدیریت شهری است. در این دوره باید زمینه را برای حضور جوانان و متخصصان شهری علی الخصوص بدنه توانمند و نخبه شهرداری تهران مهیا کرد. 

صادقی با بیان اینکه یکی دیگر از خصوصیات شهردار آینده معتقد و ملتزم به مشورت، کار تیمی و سهیم دانستن مردم در مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شهر برای تمامی اقشار مردم مناسب باشد بدین معنا که شهروندان را در تصمیمات و اداره مدیریت شهری سهیم کرده و مشارکت دهیم. اگر شهردار آینده مردمی باشد و با مشکلات شهروندان آشنایی کامل داشته و مردمی باشد نیاز آنها را به خوبی درک خواهد کرد. 

وی افزود: یک شهردار و مدیر جهادی هیچ مانعی را سر راه خودش نمی بیند. یعنی موانع موجود باعث نمی شود که او از کارش بازبماند، خسته راه نمی شود. بلکه شهرداری را میدان جنگی می داند که شبانه روز باید در آن برای رفاه حال شهروندان و توسعه شهر بجنگد.  در حوزه های عمران، شهرسازی،حمل و نقل، مدیریت بحران و همچنین فرهنگی و اجتماعی به بهانه موانع نباید فعالیتش متوقف شود و تا پای جان خود برای رفع موانع و رسیدن به اهداف تلاش کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=9928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.