• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای طرح محدودیت‌های تردد در اصفهان از امروز

  • کد خبر : 11919
  • 28 تیر 1400 - 18:42
اجرای طرح محدودیت‌های تردد در اصفهان از امروز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد: محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه_۲۸تیرماه) تا ساعت ۷ روز دوشنبه ۴ مرداد ماه اجرا می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از پلیس راهور استان اصفهان،، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه_۲۸تیرماه) تا ساعت ۷ روز دوشنبه ۴ مرداد ماه اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند به اصفهان و شهرستان‌های استان ممنوع است. همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهو استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان با فرهنگ اصفهانی مثل همیشه همکاری خوبی با پلیس خواهند داشت، گفت: درخواست پلیس پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون و پنجاه هزار تومانی از ورود پلاک‌های غیر بومی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: ثبت تخلفات بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=11919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.