• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اعضای هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای ششم شهر اصفهان معرفی شدند

  • کد خبر : 12030
  • 30 تیر 1400 - 10:18
اعضای هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای ششم شهر اصفهان معرفی شدند
سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی شدند.

به گزارش نبض وطن به نقل از تسنیم، علی صالحی با بیان آنکه مقدمات برای شروع به کار پرقدرت و هم‌افزای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به سرعت در حال آماده‌سازی است، اظهار داشت: فراخوان پیشنهاد مصادیق شهردار توسط نخبگان به پایان رسید و فراخوان مردمی بیان ویژگی نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، همچنین به زودی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان وارد مصادیق انتخاب شهردار می‌شوند.

وی افزود: در روز گذشته به منظور سرعت بخشیدن به روند انتقال مسئولیت در زمان مقرر، بخشی از مقدمات ساختار ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان انجام گرفت.

سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان آنکه ترکیب کمیسیون‌ها و هیات رئیسه منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان مشخص شده است، بیان کرد: به دلیل اهمیت مسئله آب و مناطق کم برخوردار کمسیون ویژه‌ای به ریاست مجید نادرالاصلی در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تصمیم منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بر آن بود که پس از استقرار قانونی، با حضور محمد نورصالحی (رئیس)، ابوالفضل قربانی(نایب رئیس) در کنار سیدامیر سامع (خزانه‌دار)، فرزانه کلاهدوزان (منشی) و علی صالحی(سخنگو)، هیأت رئیسه آتی شورا ترکیبی از تجربه و جوانی باشد.

صالحی پیرامون ترکیب اعلام شده ۷ کمیسیون تخصصی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: حضور منوچهر مهروی‌پور در جایگاه ریاست آتی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، رسول میرباقری در کمیسیون شهرسازی، غلامحسین صادقیان در خدمات شهری، محمدرضا فلاح در حمل و نقل و مصطفی نباتی‌نژاد در مرکز پژوهش‌ها هم نویدی برای روزهای پرانرژی و رو به جلو خواهد بود.

وی با بیان آنکه کار هنوز ادامه دارد اما این رویکرد جدید برای صرفه‌جویی در زمان و بسامد در وحدت حداکثری است، خاطر نشان کرد: به واسطه این نگرش، فرایند انتخاب شهردار وارد مسیرهای تخصصی کمیسیون‌ها می‌شود تا اصل انتخاب شهردار بر برنامه محوری با احترام به آینده‌پژوهی، هدفگذاری با مشی اقدام و عمل و شاخص گذاری  با سنجه‌های متناسب با اهداف راهبردی محورانتخاب صورت پذیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.