• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رستمیان: سعی می‌کنم با رکورد بهتر فینالیست شوم

  • کد خبر : 12432
  • 07 مرداد 1400 - 9:51
رستمیان: سعی می‌کنم با رکورد بهتر فینالیست شوم
تیرانداز تپانچه المپیکی ایران گفت: تلاش می‌کنم به بهترین شکل و با بهترین رکورد فینالیست شوم اما می‌توانستم بهتر کار کنم که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، هانیه رستمیان تیرانداز  تپانچه، بعداز دوازدهمی در بخش دقت، در پاسخ به این پرسش که برای صعود به فینال باید رکورد بهتری را ثبت می کرد، اظهار داشت: می‌ توانستم بهتر باشم. من به خاطر اینکه عصبی شدم، شروع بدی داشتم اما کم کم بهتر شدم. البته معمولا تیراندازان در مرحله سرعت، رکوردهای بهتری ثبت می‌کنند، چرا که تعیین‌کننده است. من هم سعی می کنم در آن بخش بهتر کار کنم.

وی افزود: اگر من رکورد تمریناتم را تکرار می کردم، شرایطم بهتر بود. حالا هم صعود به فینال به رکورد در قسمت سرعت بستگی دارد که این بخش از مسابقات فردا برگزار می‌شود.

تیرانداز تپانچه المپیکی درباره رقبایش می گوید: همه بهترین ها و با تجربه هستند. حتی خیلی از تیراندازان تجربه حضور در ۹ دوره المپیک را دارند، چرا که رقابت در تپانچه سن ندارد.

هانیه رستمیان در رقابت های تپانچه ۲۵ متر تیراندازی در ماده دقت در هفتمین روز بازی های المپیک  آغاز شد با امتیاز ٩.۶٣٣ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد و  فردا در ماده سرعت مسابقه می دهد که پس از ان با جمع امتیازات تکلیف وی برای صعود مشخص می شود

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.