• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حیدر زاده: استفاده از پتانسیل های دانشگاهی جهت توسعه صنعت گردشگری در زرین شهر

  • کد خبر : 16586
  • 13 بهمن 1400 - 15:04
حیدر زاده: استفاده از پتانسیل های دانشگاهی جهت توسعه صنعت گردشگری در زرین شهر
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: رونق صنعت گردشگری زرین‌شهر نیازمند برنامه‌ریزی، معرفی و توسعه زیرساخت‌های این صنعت است.

به گزارش نبض وطن، صفیه حیدرزاده در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: زرین شهر به دلیل مختلف از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری و همچنین قرار گرفتن در کریدور چند استان کشور همواره نقش ارتباطی چندین استان را برعهده داشته و به همین علت به عنوان مقصد سفر مسافران مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: چشم انداز توسعه گردشگری خطه طلایی ایران گواه این مسئله است که باید علاوه بر گردشگری طبیعی و فرهنگی از دیگر شیوه‌های گردشگری هم چون گردشگری ورزشی، ماجرا جویانه و … استفاده کنیم تا علاوه بر افزایش ماندگاری گردشگران رونق اقتصادی شهر و شهروندان رقم بخورد.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه رونق صنعت گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی، معرفی و توسعه زیرساخت های این صنعت است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بیان شده قطعا زرین شهر می تواند از جایگاهی بسیار ویژه ای در حوزه‌های مختلف خصوصا گردشگری برخوردار باشد .
وی با اشاره به نوع فعالیت‌های اقتصادی مدیریت شهری زرین شهر با رویکرد رشد صنعت گردشگری، ادامه داد: تعامل هرچه بیشتر و هدفمند مدیریت شهری با شهروندان و سرمایه گذاران در توسعه و پیشرفت شهری نقش موثری را ایفا می کند و در همه مراحل به شهرداری کمک خواهد کرد، شهر را در مسیر رشد و شکوفایی به حرکت درآورد.
حیدرزاده عنوان کرد: حضور شهرداری زرین شهر در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران سبب شد علاوه بر ارائه ظرفیت‌های گردشگری این شهر به شناخت هرچه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری از ظرفیت های خطه طلایی ایران کمک کرده و زمینه جذب آنها را برای مشارکت در پروژه های عمرانی هموار سازد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با افزایش شناخت مسئولان ارشد کشور و همچنین فعالان عرصه گردشگری و سرمایه گذاری شاهد گسترش بیش از پیش گردشگری در خطه طلایی ایران و بالندگی هر چه بیشتر زرین شهر باشیم.
عضو شورای اسلامی زرین شهر متذکر شد: تربیت علمی نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مختلف گردشگری از سوی دانشگاه‌ها می‌تواند در رسیدن کشور به اهداف و چشم‌اندازهای تدوین شده برای این صنعت، بسیار تأثیرگذار باشد از این رو استفاده از پتانسیل های علمی و دانشگاهی جهت توسعه صنعت گردشگری در شهر زرین شهر مورد توجه قرار گرفت.
وی یادآور شد: درصدد هستیم با شهرستان ها و استان های دیگر ارتباطی متقابل برقرار کرده تا ضمن انتقال تجربه و ایده‌ها به نحو مطلوب معرفی شهر و رونق بیش از پیش گردشگری را در خطه طلایی ایران رقم بزنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.