• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان :

عید سعید فطر، عید بازگشت انسان به فطرت است

  • کد خبر : 18754
  • 13 اردیبهشت 1401 - 7:16
عید سعید فطر، عید بازگشت انسان به فطرت است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: عید فطر عید  سعیدِ روزه‌داران و مؤمنانی است که بعد از یک ماه بهره‌مندی از خوان گسترده الهی و دوری از گناه در برابر هواهای نفس اکنون در این روز بزرگ جشن می‌گیرند و از خداوند اجر و پاداش یک ماه صبر و بردباری و صیام را طلب می کنند از این رو عيد سعيد فطر، عيد رهايی از هرگونه عذاب و عيد بازگشت انسان به فطرت است.

محمدجوادنورانی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

عید فطر عید  سعیدِ روزه‌داران و مؤمنانی است که بعد از یک ماه بهره‌مندی از خوان گسترده الهی و دوری از گناه در برابر هواهای نفس اکنون در این روز بزرگ جشن می‌گیرند و از خداوند اجر و پاداش یک ماه صبر و بردباری و صیام را طلب می کنند از این رو عید سعید فطر، عید رهایی از هرگونه عذاب و عید بازگشت انسان به فطرت است.

عید فطر، برای مسلمانان عیدِ حقیقی است به گونه‌ای که روحیه و شوق اسلامی، وحدت و همدلی و برادری و هم‌صدایی در این روز در میان مسلمانان فزونی یافته و دلهای مسلمانان جهان را برای تحقق آرمان‌های دین مبین اسلام به یکدیگر نزدیک می‌کند.

اینجانب این عید سعید را به آحاد شهروندان شهرستان لنجان خصوصا اصناف و بازارایان این شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و عیدی بسیار پر برکت و شاد را برای همه آرزومندم و در این روز فرخنده، وحدت، همدلی و همکاری ملت‌های مسلمان را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.