• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خانه جودو سردار شهید حسین قجه‌ای افتتاح شد

  • کد خبر : 19488
  • 14 خرداد 1401 - 12:50
خانه جودو سردار شهید حسین قجه‌ای افتتاح شد
رئیس هیئت جودو شهرستان لنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و الگوپذیری از مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان والاترین پهلوان عالم ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال با هدف زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محمد کریمیان در حاشیه افتتاح خانه جودو سردار شهید حسین قجه‌ای در ورزشگاه ۱۷ شهریور زرین‌شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزش و روح پهلوانی به عنوان بخشی از ساختار اجتماعی و ساز و کارهای رفتاری نقش مهمی در تحقق انقلاب فرهنگی دارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سخنان خود فرمودند، ورزشکار باید بیانگر پیام معنویت انقلاب باشد، از این رو هیئت جودو و پایگاه استعدادیابی بسیج شهرستان لنجان در طول مدت فعالیت خود تلاش کرد در پرورش علاقه‌مندان به این ورزش همه ابعاد وجودی اعم از بدنی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی و مذهبی را مورد توجه قرار دهد.

رئیس هیئت جودو شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: هیئت جودو شهرستان لنجان همواره به تربیت روح و جسم در فضای معنوی ورزشی توجه ویژه‌ای داشته است تا افرادی از جنس پهلوانان تحویل جامعه دهد، بر همین اساس این هیئت ورزشی در طول هشت سال دفاع مقدس ۶۱ شهید جودوکار را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

کریمیان تصریح کرد: ورزش همواره بخش مهمی از فرهنگ هر جامعه است که می‌تواند بر سطوح فردی و اجتماعی تأثیر قابل توجهی داشته باشد، از این رو تلاش شده در روزهایی که با بحران الگوسازی در ورزش مواجه هستیم، شهدای ورزشکار و سبک زندگی آنان را بیش از پیش میان علاقه‌مندان به ورزش جودو ترویج کنیم.

وی گفت: به منظور ترویج فرهنگ پهلوانی و الگوپذیری از مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان والاترین پهلوان عالم، ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال با هدف زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) میان خانواده‌های نیازمند شهرستان لنجان توزیع شد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=19488
  • نویسنده : علی اکبر محمودی

نوشته های مشابه

01اردیبهشت
توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر بین دانش آموزان نیازمندان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان خبر داد:

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر بین دانش آموزان نیازمندان

28فروردین
۸۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند بخش باغبهادران توزیع شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.