• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

اصناف می‌تواند یکی از ارکان اصلی پدافند غیرعامل را تشکیل دهد

  • کد خبر : 21727
  • 22 مهر 1401 - 12:11
اصناف می‌تواند یکی از ارکان اصلی پدافند غیرعامل را تشکیل دهد
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: اصناف بار دیگر با بصیرت مثال زدنی خود با بی‌اعتنایی کامل به توطئه‌های دشمنان صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و بازار شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان همچون دیگر شهرهای ایران در روزهای گذشته فعال و آرام بوده است.

به گزارش خبرنگار  نبض وطن، عباس کرمی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس از روزهای نخست پیروزی انقلاب، به دنبال فروپاشی نظام و انقلاب اسلامی بودند و در این مسیر توطئه‌های بسیاری را اجرایی کردند.
وی افزود: در طول ۴۳ سال گذشته از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان همه توان خود را بکار گرفته و هزینه‌های سنگینی کردند تا تغییری در ایران اسلامی ایجاد کنند اما همه توطئه‌های دشمنان با بصیرت ملت بزرگ و آگاه ایران در هم پیچیدند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی درگیر جنگ ترکیبی است، تصریح کرد: یکی از راهبردهای اصلی امروز دشمنان ناامید کردن ملت ایران با اجرای توطئه‌های مختلف از جمله سیاه نمایی، بزرگنمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و در نهایت ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی است.
وی ادامه داد: مستکبران جهان در جنگ ترکیبی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از امپراطوری رسانه‌ای خود بهره برده و مرتب با عملیات روانی و سیاه نمایی دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند از این رو همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.
کرمی اضافه کرد: تحریم اقتصادی کشورها همواره تبعات بسیاری را به همراه دارد اما قطعاً تحریم‌های ظالمانه و یکطرفه دشمنان علیه ایران اسلامی را شاید کمتر کشوری در جهان تاکنون تجربه کرده باشد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب راه نجات اقتصاد کشور را تکیه بر توان داخلی دانستند، عنوان کرد: معظم له در سخنان خود فرمودند نباید منتظر پایان تحریم‌ها بود و خوشبختانه امروز به برکت پیروی از ولایت فقیه، فعالیت جهادی تولیدکنندگان داخلی، جوانان دارای ایده و نخبگان و دانشمندان جوان شاهد پیشرفت در حوزه‌های مختلف هستیم و تحریم‌ها در بسیاری از حوزه‌ها از تهدید به فرصت تبدیل شده به‌گونه‌ای که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معاملات جهانی و بین‌المللی بسیار مهم، مؤثر و غیر قابل کتمان است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه اصناف همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در خنثی شدن تحریم‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: پیامدهای جنگ اقتصادی با ابزار تحریم مطمئناً به‌مراتب مخرب‌تر از جنگ نظامی است، و قطعاً مسائل اقتصادی، کسادی بازار و شیوع ویروس کرونا فشارهایی را بر اصناف وارده کرد اما شاهد هستیم اصناف با تدین، اعتقاد به کشور و میهن و پای انقلاب بودن خود مسائل شخصی را کنار گذاشته و همراه همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی اصناف را قشری منصف و خداترس دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های اصناف، نقش‌آفرینی آنان در مقابله با تحریم‌های اقتصادی است چرا این قشر مؤثر از بدنه مردم تشکیل شده و همچون دوران دفاع مقدس می‌توانند برای تأمین نیاز مردم و کشور در یک جهت بسیج شوند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه اصناف می‌تواند یکی از ارکان اصلی پدافند غیرعامل را تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: همراهی تولید کنندگان و صنایع کشور با اصناف و همچنین اعتماد به ویژگی‌های دانش‌محور بازاریان می‌تواند به عنوان شاه کلید عبور بسیاری از مشکلات بازار و تأمین نیازهای مردم عمل کند.
وی نسل جدید و جوان بازار را وارثِ پرچم‌داران پیشین عرصه جهاد دانست و یادآور شد: جهاد تبیین موضوعی دامنه دار و وسیع است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه بازاریان در اغتشاشات اخیر بار دیگر نشان دادند با بصیرت مثال‌زدنی خود پایبند و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کرمی متذکر شد: مسائل و اتفاقاتی که اخیراً در کشور به وجود آمد نقشه مستکبران جهان برای سرنگونی نظام اسلامی بود که متأسفانه برخی‌ها آگاهانه و برخی ناآگاهانه در این پازل نقش‌آفرینی کردند اما اصناف بار دیگر با بصیرتی مثال‌زدنی با بی‌اعتنایی کامل به توطئه‌های دشمنان صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند به‌گونه‌ای که بازار شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان همچون دیگر شهرهای ایران در روزهای گذشته فعال و آرام بوده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.